Resultat: Novembergäddan 2011 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Resultat: Novembergäddan 2011

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Grattis alla som placerade sig före mig (alla) !
    Kanonkul att placera sig även om det var på håret:-) Kanontävling Bergman!
    //C
    http://sportfisher.se

Kommentera

Stort!! Grattis till er alla! Kul tävling Bergman, hoppas på en ny utmaning nästa år

Kommentera

Gz!

/M
        Mina Placeringar:
        2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
        2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike

Kommentera

Grattis!!

Kommentera

hur ser det ut med uppdelningen av vinsterna. och leverans status?

Kommentera

Har precis plockat ihop de tre prispaketen för pallplatserna och hoppas på att kunna få iväg dem imorgon. Nästan allt blev enligt önskelistorna bortsett från lite tafsmaterial och några beten. Alla får de spön ni önskat

När det gäller pris 4-10 så ska jag vidarebefordra till Tomas så han kan skicka ut dem.

Tröstprisvinnaren har inte hört av sig ännu så han får gärna göra det så snabbt som möjligt

Så här ser prispaketen ut:
              Click image for larger version

Name:	DSC_0663_mellan.jpg
Views:	1
Size:	690,8 KB
ID:	1761645

Name:	DSC_0660_mellan.jpg
Size:	683,7 KB
ID:	1761644

Name:	DSC_0659_mellan.jpg
Size:	591,0 KB
ID:	1761643

Senast ändrad av Bergman; 2011-12-15, 21:07.
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Massa tack till Bergman, sponsorerna och ni övriga! Kanonfina priser och en rolig tävling.

Kommentera

Ursprungligen postat av Askungen Visa inlägg
                  Massa tack till Bergman, sponsorerna och ni övriga! Kanonfina priser och en rolig tävling.
                  *tumme upp*

Priserna är inköpta från annonsörerna så det är egentligen bara Tomas som sponsrat extra till denna tävling. Det kommer mer senare

Vill informera om att första- till tredjepriserna nu är förpackade och går iväg med posten imorgon så ni bör ha dem i början av nästa vecka. Eventuellt skickar jag spöna med bussgods men det beror lite på hur mycket posten skall ha för att skicka dem.

Fjärde- till tiondepriset har jag vidarebefordrat till Tomas så hoppas han också kan skicka betena inom någon dag. Tyvärr har jag inte fått tag i LooZiif eller norravikenfiskarn så PM är skickade och så fort jag får tag i adresserna går även de priserna iväg.

Nu blir det till att spåna på nästa tävling! Vad vill ni helst ha på prisbordet?
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ja just att det är gädda som art och ingen annan gör ju att de allra flesta faktiskt kan vara med.
                    Även ett hopp till abborre skulle nog koncentrera topp 5 eller ännu fler till Kalmartrakten, gös är också ofta lite svårt att finna sjöar med större ex. Ädelfisk är nog inte alls enkelt för många. Gädda känns som bra val.

Skulle gärna se en längdtävling till gäddans efterleksfiske i Maj-Juni nånting. Annars brukar det inte vara så intressant då man normalt brukar vilja ha så tunga pjäser som möjligt.

Kanske rejäla karpspön, går använda till både större karpfiskar och gäddor så det borde passa många.

Kameraryggsäckar av kvalitet? En bra uppmuntran till att ta me kameran ofta och så kan man lita på att den är skyddad.

Något ekolod om sponsor ställer upp, så stort som Fiskesnack är borde väl något av de stora namnen vara villig att bjuda på ett som bra reklam.

Rullar av olika slag är sällan fel, helst med valet att få veven på sin favoritsida.

En uppstoppning från konservator-Lubbe tror jag skulle vara ett uppskattat vinstval.

Kvalitetssolglasögon, nog en typisk sak som många inte vill lägga pengar på men som de flesta faktiskt skulle vilja ha.

Paket med avkrokningsmatta, keepnet/weightsling och godkänd våg upp till 20-25 kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                      *tumme upp*

Priserna är inköpta från annonsörerna så det är egentligen bara Tomas som sponsrat extra till denna tävling. Det kommer mer senare

Vill informera om att första- till tredjepriserna nu är förpackade och går iväg med posten imorgon så ni bör ha dem i början av nästa vecka. Eventuellt skickar jag spöna med bussgods men det beror lite på hur mycket posten skall ha för att skicka dem.

Fjärde- till tiondepriset har jag vidarebefordrat till Tomas så hoppas han också kan skicka betena inom någon dag. Tyvärr har jag inte fått tag i LooZiif eller norravikenfiskarn så PM är skickade och så fort jag får tag i adresserna går även de priserna iväg.

Nu blir det till att spåna på nästa tävling! Vad vill ni helst ha på prisbordet?
                      för det första. en c&r tävling är ju självklart. men man borde inte få anmäla en fisk som inte ligger på en avkrokningsmatta.
                      som tintin säger är gäddan det ända vettiga iochmed den finns utbredd i alla storlekar i hela landet.
                      däremot skulle det vara roligt men en tävling där man kör med tex öringens fulton värde. så att det är den finaste gäddan som vinner och inte en lång slips i taskig kondis.

priserna:
                      gäddwobbler och jerkar av alla slag är ju alltid bra.
                      men även verktyg att hantera gäddan. gummerad håv, tänger av modell bra, kraftavbitare osv.
                      i princip allt som har med gäddfiske att göra

även grejor till alla typer av mete\deadbait\flötestrolling som spö, baitrunners, flöten, tafs och krok

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Fiskefuralles, 2025-01-07, 09:18
                      15 svar
                      964 visningar
                      4 gillar
                      Senaste inlägg DJ Mqt
                      av DJ Mqt