Old Firehand på Trumman.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Old Firehand på Trumman.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

TS lås tråden, ev om det gå ta bort den, du ville berömma OF och detta har slutat med en sörja ingen är förtjänt av,,,,
    Låt oss gå vidare och glömma denna skiten.

Kommentera

Ursprungligen postat av EsoxToni Visa inlägg
      Ok, 2 av 4 vart fel...dvs 50% av ordern. Nåja.
      Fick för mig att det var flera beten, det var 2010 och jag har gjort massor med ordrar från andra ställen sen dess...
      Jag minns bara att den ena skulle varit papegojfärgad som på hemsidan men det var nåt helt annat jag fick, kommer inte ihåg vad färgen skulle varit på den andra men det var inte rätt.
      Jag "orkade" inte hålla på och skicka tillbaka beten, så jag lät det vara.

Ang. motorfrågan 2009 som tydligen inte hindrade mig att beställa ovannämnda beten från Trumman.com vid senare tillfälle:
      Det kan vara att jag då missuppfattade något och det var synd att du inte kunde hjälpa mig den gången.
      Ber om ursäkt ifall jag sårat dina känslor så mycket att du var tvungen att hänga ut mina personuppgifter och privat mail-korrespondens på nätet och hoppas att det inte händer fler kunder som du tycker felaktigt kritiserat ditt företag.
      Tyvärr har jag inte sparat min egna mailhistorik, så jag kan ju bara beskriva ungefär hur jag upplevde det som drygt och kort.
      Nu vill någon säkert vara rolig och säga att OF mail-svar var jättelångt, men det är inklistrad info/produkt reklam från hemsidan som inte hade något som helst att göra med min fråga, vilket kan vara anledningen till att jag reagerade så då.

Så tror det är som Cannonball skrev i tråden efter mitt förra inlägg, det kan ju vara jag som haft en dålig dag då.
      Hur OF ibland betett sig här på forumet när någon tycker annat än honom kan säkert ha påverkat varför jag upplevde det på det sättet.
      Jag ska inte kissa på någons cornflakes längre för nåt som hänt 2-3år sedan, jag inser själv att min kritik var ganska onödig om det var så han svarade.
      Hej Toni Dorff;

Jag ber om ursäkt för att jag i ren ilska åkte till kontoret igår och letade rätt på vår gemensamma korrespondens samt kopierade din beställning rakt av och lade in mailen här på FiskeSnack och inte tänkte på att utesluta din adress, ditt telefonnummer och din E-mailadress.

Leif Engström (Old Firehand)

Kommentera

"det är inklistrad info/produkt reklam från hemsidan som inte hade något som helst att göra med min fråga"

Jag tycker inte man kan kritisera OF för hans mailsvar, han svarar ju att de inte har någon försäljning över disk etc. sen att han också tar med ytterligare info/standardsvar om minn kota är väl inte så konstigt.
        viss information är ju bestående och kan ju inte förväntas att OF personligen ska skriva det gång efter gång, att bara öppna och läsa alla mail tar säkert nog med tid.

jag mailade nyligen en förfrågan om minn kota till trumman. fick ett snabbt svar på alla mina frågor plus bra övrig info om motorn.

kanske låter som en suck-up men det skiter jag i. tycker trumman känns som en mer personlig fiskebutik i webbformat, gillar den skarpt och ska beställa mer därifrån.

sen kan alla göra misstag, det får man inte glömma.

Kommentera

Här händer det grejer ser jag. Bra att personuppgifterna togs bort snabbt sedan kan man ju diskutera om det raderades för mycket eller ej. Helst av allt vore det ju bäst om sådana saker sköttes utanför forumet men jag har full förståelse för att rätt skall vara rätt. Personuppgifter hör dock inte hemma på/i forumet då det som bekant inte är ok enligt PUL.

Tråden är namnbytt och flyttad till Handlare i samma veva som jag gick igenom den.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Tycker Leif skall ha en eloge för att han på en söndag åker till kontoret för att försöka få klarhet i ett klagomål från en kund.
            De flesta handlare oavsett typ av produkt har ju svårt att ta i problem även på ordinarie arbetstid.
            Sedan så är det lite beklagligt att Leif valde att publicera uppgifter som inte hörde hemma här. Men finner det minst lika beklagligt att en moderator då inte bara stryker dessa uppgifter utan hela beställningen från inlägget. Men detta är förhoppningsvis någonting som både Leif och Sg tar lärdom av i framtiden.

Personligen så har Leif växt ännu mer i mina ögon och kommer med största sannorlikhet lägga en beställning hos honom om jag behöver komplettera min arsenal av vapen mot de lömska krypen vi kallar fiskar. Fortsätt i samma stil Leif för det är verkligen inte många näringsidkare som gör det där extra för sina kunder som du gjorde för Muskytracker.

Kommentera

Grannen, ett av toppnamnen på Telenor gjorde också en beställning i veckan som gick...! Keep up the good work Leffe! Beställde nya paravaner idag, men kunde inte hitta dessa i ditt sortiment: http://www.ghosttrolling.com/ Kanske en produkt du bör fundera på, testade dessa förra året vid flera tillfällen i Simris (makalöst grymma)! Per kanske inte säljer som grossist dock.

Bergman! Placerade skrivelsen här först men såg att den inte hamnade på förstasidan, valde därför att byta kategori för att väcka dess uppmärksamhet bättre.

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
                Grannen, ett av toppnamnen på Telenor gjorde också en beställning i veckan som gick...! Keep up the good work Leffe! Beställde nya paravaner idag, men kunde inte hitta dessa i ditt sortiment: http://www.ghosttrolling.com/ Kanske en produkt du bör fundera på, testade dessa förra året vid flera tillfällen i Simris (makalöst grymma)! Per kanske inte säljer som grossist dock.

Bergman! Placerade skrivelsen här först men såg att den inte hamnade på förstasidan, valde därför att byta kategori för att väcka dess uppmärksamhet bättre.
                Hej Muskytracker;

Jo, vi har sidoparavaner hos www.trumman.com. Namnet är OFF SHORE OR12-L (Left) och OR12-R (Right) och vi har fiskat med och sålt dem sedan 1997 när vi för första gången använde dem i Simrishamn. Här hittar du vårt OFF SHORE-program http://www.trumman.com/off_shore/off_shore.htm.

Go for the Giant Salmons!

Old Firehand
                www.trumman.com - http://www.trumman.com/nk/nk_laxresultat.htm

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
                  Hej Muskytracker;

Jo, vi har sidoparavaner hos www.trumman.com. Namnet är OFF SHORE OR12-L (Left) och OR12-R (Right) och vi har fiskat med och sålt dem sedan 1997 när vi för första gången använde dem i Simrishamn. Här hittar du vårt OFF SHORE-program http://www.trumman.com/off_shore/off_shore.htm.

Go for the Giant Salmons!

Old Firehand
                  www.trumman.com - http://www.trumman.com/nk/nk_laxresultat.htm
                  Jo, att du har paravaner såg jag... Men inte dem jag sökte! Har provat de du säljer, en kompis använder dessa flitigt och de fungerar utmärkt! Ghosten är dock helt makalöst suverän!

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg

Vem är toppnamnet på Telenor? blev lite nyfiken då jag jobbar på telenor =)

Kommentera

PM:ar dig. Han gillar inte att härja offentligt... Som jag gör!

MVH

Ursprungligen postat av Jimmy.H Visa inlägg
                      Vem är toppnamnet på Telenor? blev lite nyfiken då jag jobbar på telenor =)
                      Senast ändrad av Muskytracker; 2012-03-06, 16:57.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 144 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Westley Richard  
                      Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
                      23 svar
                      2 091 visningar
                      0 gillar