Rulltrim.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rulltrim.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Rulltrim.se

Tjena
    Handlat lite grejer av innehavaren. Måste säga kunnig, trevlig och rätt ok priser.
    Kul med handlare som bryr sig om våra Ambassadeur rullar, ett komplement nu när vi ser allt monteras ner i Svängsta och skall skötas/skickas från Polen.

Kunnighet och om personen är trevlig vet jag inte. Men rätt okey priser?? Mer än dubbla priset på vad man köpte direkt från service. Nej ren ocker sida...

Kommentera

Godmorgon
      Jag kan absolut hålla med dig om priserna är som de är, men jag behövde en spole och jag tycker priset var rimligt om mina andra alternativ var Ut reel eller Avial. Svårt att i nuläget hävda att det var billigare förr i tiden med grejer direkt skickade från Arnho i Svängsta då det alternativet inte längre existerar. Tyvärr tror jag att alla special/tuningsaker kommer bli mkt dyrare i framtiden ev väldigt svårt att få tag i överhuvudtaget. Man får nog även ha respekt för att andra hands detaljister som Rulltrim, Kurre fi och Sportfiskeboden lägger på kronor och ören för de skall tjäna pengar.
      Hämtade ut ett (sista) paket från Svängsta i Lund förra veckan och det kanske mellan tummen och pekfingret var ca 30-35% dyrare än för ett års sedan. Anledningen att jag kan jämföra är att jag beställde exakt samma saker då jag lyckades göra av med den första beställningen.
      Kan även slänga ut en tanke här så får vi se om jag killgissar rätt: Det kommer bli dyrare mkt dyrare.....
      Hur kommer priserna på reservdelar påverkas av att det kommer skickas från Polen till en återförsäljarebutik här i Sverige?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
      130 svar
      25 296 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg engqvist  
      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
      6 svar
      1 225 visningar
      0 gillar