Er,okej. Och det negativ var?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lundgrens i gamla stan
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av AsEtt Visa inläggDet negativa är att det kan flera timmar innan man kommer därifrån
Men det är det ju värt!! :-)
Kommentera
-
Besökte butiken för första gången några veckor sen tillsammans med Jeke när vi fiskade HÖ i Strömmen. Mysig liten fiskebutik som har ett enormt utbud med tanke på den lilla ytan. Trevlig kille i kassan (minns dock ej vad han hette) som både gav oss tips och var pratglad.
Det mest positiva måste ändå vara att butiken ligger knappt ett stenkast från Strömmen. Tappar man favoritdraget där ute så är det bara att ramla in hos Lundgrens och fylla på lådan igen!
Det enda negativa är väl att det kanske ligger FÖR nära Strömmen... finns ju risk att man "ramlar in" lite VÄL ofta...Mina fiskepass på FishBrain (from. 2012-10-17): http://www.fishbrain.com/GaddMartin
Kommentera
-
-
Vill starkt rekommendera lundgrens. Mycket bra utbud, hjälper en utförligt oavsett om man bara ska ha det minsta lilla draget eller wirelåset. Allt jag har köpt på rekommendation där har både levererat fisk och fungerat perfekt. De är ärliga om sina prylar och olika leverantörer!
Man får dessutom sån trygghet som kund om något skulle vara fel.
Som alla andra fiskare kan man spendera timtals i fiskebutiker och av alla i Stockholms området är detta den jag helst spenderar tid i.
Big up Lundgrens
Kommentera
-
Lundgrens alltså!!! så sjukt BÄST!!!
vet nog inget annat ställe jag kan tänka mig där jag faktiskt blir glad efter att dom ringt mig för att berätta att en sak jag beställt är slut...
1. dom ringer bara nån timme efter jag lagt ordern - grymt!
2. dom har vettiga förslag på alternativ för att snabbt lösa detta och är ytterst trevliga.
3. när jag sen ringer upp bara några minuter efter att vi egentligen löst det hela... för att ändra mig, genom att ändra en annan del i ordern så är det inget problem utan något som emottas med lika god och trevlig ton som innan samt löses helt galant direkt.
Verkligen tummen upp för dom!!!
Och detta är inte första gången dom uppvisar förstklassig service mot mig, sjukt bra!
mvh /peter
Kommentera
-
Tyvärr aldrig varit i deras butik. Men ja kollar alltid deras webshop först när ja ska beställa prylar. Väldigt bra service o ett stort utbud. Sen har dom ju tagit fram en grym spöserie oxå som får ses som de mest prisvärda man kan köpa.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 352 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()