sportfiskeprylar.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

sportfiskeprylar.se?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• sportfiskeprylar.se?

Är väldigt skeptisk till att handla över internet. MEN jag googlade runt lite över nätet och kom in på http://www.sportfiskeprylar.se/ som hade kanon priser på en del varor. Är det någon som har köpt prylar här eller vet något om denna hemsidan? Hurvida den är säker etc.

Tackar för svar

Jag brukar åka till den fysiska butiken för att köpa fiskeprylar, så jag behöver inta handla över nätet.
    De flesta (om inte alla) som jobbar i butiken är duktiga och serviceinriktade, så förmodligen fungerar näthandel lika bra.

//T

Kommentera

En av Sveriges största webbshoppar så du kan vara lugn, har själv handlat massor där.

Kommentera

Ja vad skall man säga!
        Överlägset den bästa butiken, grymt kunnig personal, bra priser. Och angående webshopen, riktigt snabba leveranser! Så kör på bara.
        sigpic
        www.bjornsfisketrosa.blogspot.com

Kommentera

Grymt bra butik för gäddfiske o en klar favvo

Kommentera

Sportfiskeprylar är Söder Sportfiskes webshop så det är inget strul.

Kommentera

Bara att hålla med!

Kommentera

Jag har haft lite blandade bemötanden, tar det i kronologisk ordning.

Handlade en del online och priserna var bra och utbudet fantastiskt. Snabb frakt från bra butik, men ganska standard så att säga.

Eftersom jag hade bra erfarenhet online så köpte jag en Amb Ge fan i våra vatten rulle på sportfiskemässan. Eftersom det var mycket folk etc. så kom vi överens om att jag skulle få garantisedel etc. skickat till mig efteråt, men det fick jag aldrig trotts att vi mailat fram och tillbaka några gånger.

Nu får jag hjälp ändå av min lokalabutik, men argument som "Men blir det några problem så fixar vi det då" känns inte helt OK när man blivit lovad att det skall ordnas med garantisedeln. Men bemötandet har alltid varit super från de jag talat med, mycket trevliga och kunniga.

Men det absolut största minuset var när jag beställde ett gäng beten, bland annat söderjiggen. En av färgerna fanns inte så då ringde en säljare/plockare upp och frågade om jag ville ha något annat. Sade att nej, tyvärr inte. Fick dock sagt att SavaGear shaden, den stora herring, var väldigt lik söderjiggen. Jag var hemma och hade ingen koll och sade att ja, kör på då det blir bra. Vilket i praktiken då var helt uselt, då det inte finns en tillstymmelse till likhet mellan dessa två mjukbeten vilket jag märkte när jag fick hem prylarna. Jiggskallarna var dessutom slut, fick frågan om jag kunde ta 10g istället , vilket jag sa var OK.
                Dock fick jag 10g jiggskallar med kortkrok för typ abborrefiske, fungerar ju sådär.

Även om jag häromdagen helt enkelt fick avstå från att köpa lite paddlar och svansar - frakten om 89;- var helt enkelt lite för dyrt. Detta är ju dock inte deras fel men det kändes lite för saftigt.

Men det som slog spiken i kistan från att handla mer var följande:

Åkte även hela vägen hemifrån med sambo, dotter, min far och bror, ca 20mil enkel resa, mest för att spana in den fysiska butiken samt även köpa en skjorta på ArmStrong. Man har ju helt klart växt ur sin lokal, men utbudet är fantastiskt. Men när personalen som var i butiken just då sitter inne på "lilla internetkontoret" och gapar om analsex, tävling för vem som skall slippa köpa kaffe osv. känns inte så himla proffsigt faktiskt. Jag förstår att det kan bli ganska grabbigt på en arbetsplats, men att föra ett sådant oväsen och skrika saker sådär, njaa.

Jag har en dotter som är 3 ½ år som var med och hon tycker allt som är rosa är "superfint" och "supervackert" vilket hon sa om varenda rosa pryl vi såg, allt från sådan där barnhov till busterjerk. Två killar i kassan tyckte det var lämpligt att kommentera detta och säga att sinsimellan att

"vill man bara ha rosa kanske man ska gå till *** (minns inte namnet, var något butik eller nått jag inte känner till)"
                "haha ja. Jag är bra med barn. kan stirra lite på henne så kanske vi kan skrämma henne så hon börjar tjuta"

Det var bara så att behöva höra det, tror inte de förstod att jag var hennes far och jag stod liksom bakom "rullskåpet" vi kassan.

Tycker det är trist, det drog tyvärr ned hela alltet då jag tidigare alltid gillat Söders Sportfiske.
                Senast ändrad av Willma; 2013-08-27, 12:25.

Kommentera

söder är toppen.
                  spenderat en jävla massa tusenlappar i deras webshop och det har alltid funkar bra for min del.

träffade dom även på sportfiskemässan och fick mycket bra bemötande.

Kommentera

testa dogger också, fick mina grejer på 1 dag och hyffsat utbud samt ingen frakt om du handlar för mer än 500kr

http://www.dogger.se/startsidan-c-810-1.aspx

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    2 167 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Westley Richard  
                    Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
                    23 svar
                    2 123 visningar
                    0 gillar