Valla Sportfiske? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Valla Sportfiske?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Valla Sportfiske?

Till min stora förvåning snubblade jag på "Valla Sportfiske" på nätet.

Den fysiska butiken har samma adress som den anrika Berrasbutiken hade (ja, samma butik som en gång i tiden låg i framkant (ljuuuva 90 tal) men som sedemera blev nåt annat o sålde svennebanangrejor till intet ont anande svennebananer).

Layouten på sidan är miiiiiiiiiistänkt lik BeOutdoor eller vad det nu hette.

Så. Är det Berras/Beoutdoor/Säljaskräpmedhjälpavunderbetaldaovetandejuniorer i halvnya kläder eller är det en ny aktör på marknaden? Nån som vet?
    [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
    -Ta med skräpet hem.
    -Var ödmjuk.
    -Njut. Sluta hetsa o stressa.
    -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]

http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

Det är personalen från hallunda och samma crap som beoutdoors i hallunda

Kommentera

Well i´ll be damned...
      [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
      -Ta med skräpet hem.
      -Var ödmjuk.
      -Njut. Sluta hetsa o stressa.
      -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]

http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

Kommentera

Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufen Visa inlägg
        Till min stora förvåning snubblade jag på "Valla Sportfiske" på nätet.

Den fysiska butiken har samma adress som den anrika Berrasbutiken hade (ja, samma butik som en gång i tiden låg i framkant (ljuuuva 90 tal) men som sedemera blev nåt annat o sålde svennebanangrejor till intet ont anande svennebananer).

Layouten på sidan är miiiiiiiiiistänkt lik BeOutdoor eller vad det nu hette.

Så. Är det Berras/Beoutdoor/Säljaskräpmedhjälpavunderbetaldaovetandejuniorer i halvnya kläder eller är det en ny aktör på marknaden? Nån som vet?
        Var där idag, i butiken alltså. Upplevde att de varken sålde skräp eller var okunniga. Fick bra service och hjälp från personalen. Har varit där en gång tidigare och upplevde samma sak då. Som jag har förstått det har de bara ett samarbete med Berras, men är helt eget företag.

Kommentera

Det är lill-Peter och Pär, två dödsseriösa killar, som hade tagit över "sin" butik efter konkursen.
          De användar sig av en del av vad som fanns kvar efter att Beoutdoor konkade, bl.a.är det gamla webbshopp-systemet. Men det är de två som äger vad jag förstår, och drivar butiken själva sedan ett tag.
          Båda är mycket kunniga. Jag känner de sedan ett bra antal år nu. De två kan sin grej och är absolut inga riskkapitalister!

Kommentera

Jag har varit där rätt mycket. Framför allt tycker jag de är trevliga och vänliga. Det uppskattas av mig och ses som det viktigaste i en butik. Utbudet är vad man kan förvänta sig av en butik som inte har allt för stor yta. Rekommenderar ett besök om du har vägarna förbi. Stockholm kryllar ju inte av fiskebutiker direkt.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
            10 svar
            2 158 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Westley Richard  
            Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
            23 svar
            2 111 visningar
            0 gillar