tyskwebbshop - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

tyskwebbshop

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• tyskwebbshop

Tysk webbshop med stort utbud av b.l.a jiggar.

Mycket nice webshop. Fina priser, tror baske mej jag ska slänga iväg en order!
    Ohh shoo, ain´t this a fine howdy doo!

Kommentera

Jag är också ganska sugen. Sen är det ju det här med frakt och sånt.Jag tror stenhårt på shadarna från dreamtackle.
      Bifogade filer

Kommentera

Mjoo.. frakten etc eju alltid en faktor. Var inte alls så billigt som jag trodde.. Dem var iof relativt billiga på Cisco Kids men frakt till Sverige = 25 Euro.. det var dyrt.. + att det bara är förskottsbetalning med insättning på deras konto som gäller vid utlandsbeställning.. Tror jag skippar faktiskt.. Synd, för dem hade mycke grejer!
        Ohh shoo, ain´t this a fine howdy doo!

Kommentera

drygt med dessa tyskar som envisas med att INTE erbjuda sina utomlandskunder ett internationellt språk.
          men ska kolla på de ändå... om priserna är bra så blir det kanske en tur till tyskland

Kommentera

En Endura 50 för 335 Euro är ju klart överkomligt. Funderar på en elmotor och har funderat på en 36á. För ca 3150.- plus frakt så har man en större med bättre "bränsleekonomi" så det blir att ta sig en rejäl funderare. Känns ju lite trevligare med en reservmotor då åror är inte att tänka på och möjligheten att göra tysta förflyttningar lockar ju en del.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jann
              En Endura 50 för 335 Euro är ju klart överkomligt. Funderar på en elmotor och har funderat på en 36á. För ca 3150.- plus frakt så har man en större med bättre "bränsleekonomi" så det blir att ta sig en rejäl funderare. Känns ju lite trevligare med en reservmotor då åror är inte att tänka på och möjligheten att göra tysta förflyttningar lockar ju en del.
              Och så vart det ju frakten Om någon sedan går sönder eller krånglar så vad gör man ?:S

En 36;a vet jag kostar 2995;- i Sverige, så en 50;a kan väl inte vara så hemskt mycket dyrare?
              sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
                En 36;a vet jag kostar 2995;- i Sverige, så en 50;a kan väl inte vara så hemskt mycket dyrare?
                4495.- kostar en 50á... enligt Trumman så utvecklar en 36á exempelvis 9,1 kiloponds dragkraft vid 20A och en 50á 11,3kp. Litet bättre verkningsgrad, men det kanske kan vara försumbart? Kan ju vara gott att ha litet reservdragkraft i vindbyarna... Har tid att fundera i vilket fall eftersom Föreningsparbankens klantarslen sett till att skatteåterbäringen hittar till mig först när semestern är över i slutet av augusti.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                130 svar
                25 578 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                10 svar
                1 940 visningar
                0 gillar