Söders sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Söders sportfiske

Som nybörjare är det viktigt att få bra hjälp
    och det fick jag, riktigt nöjd !Trots mycket kunder så tog säljaren sig tid . Vissa beten attraherade mig ,men då var han ärlig sågade betet och rekommenderade något annat ,väldigt bra !
    Kommer absolut att handla där fler gånger.

Ursprungligen postat av cath
    Som nybörjare är det viktigt att få bra hjälp
    och det fick jag, riktigt nöjd !Trots mycket kunder så tog säljaren sig tid . Vissa beten attraherade mig ,men då var han ärlig sågade betet och rekommenderade något annat ,väldigt bra !
    Kommer absolut att handla där fler gånger.
    Låter ju trevligt! säljaren rekomenderade inte ett dyrare bete än det du var attraherad av då? (nyfiken bara)

Kommentera

Jodå, dom har bra rykte, även som fiskeguider (se PM).
      How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Flygfisken:
        Låter ju trevligt! säljaren rekomenderade inte ett dyrare bete än det du var attraherad av då? (nyfiken bara)
        Nä , den jag ville ha var dyrare , den han hämtade gick bara på 36 spänn …

Alessandro:
        dom har bra rykte, även som fiskeguider
        Jag talade med dem om detta (tack för tipset ) och jag talade med en av guiderna igår .
        Kommer absolut åka iväg , men eftersom jag vill åka själv (vill inte ha med någon från min bekantskapskrets , de är inte fisk intresserade ) ska han(guiden) kolla upp om det finns någon annan som vill haka på så kanske vi kan dela på priset .
        Senast ändrad av Guest; 2005-08-21, 12:42.

Kommentera

Jaha! då träffade du på en väldigt ärlig säljare.

Kommentera

Söder

Hel nöjd med bemötandet på tel av Butkschefen Sandahl. Fick allt jag ville samt då kompisens färg inte fanns skickade han en liknande med en lapp om att denna kan bytas om man inte är nöjd. Skit trevliga helt enkelt

Kommentera

Japp berras på söder är en trevlig butik med trevlig personal, var in å handlade havfiske saker där förra hösten och en av dom hade tydligen varit i norge tidigare å fiskat så han berättade om det å gav lite bra tips och så fick jag rabatt på linan å det riktigt schysst!!
              Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
                Japp berras på söder är en trevlig butik med trevlig personal, var in å handlade havfiske saker där förra hösten och en av dom hade tydligen varit i norge tidigare å fiskat så han berättade om det å gav lite bra tips och så fick jag rabatt på linan å det riktigt schysst!!
                Är dock inte Berras längre. Butiken är utköpt av Sandahl (butikschefen), Pierre Reif och ev någon mer.

/D

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                130 svar
                25 730 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                10 svar
                2 042 visningar
                0 gillar