Vad är det som är så bra med just den onlinebutiken? Knappast utbudet i alla fall.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
http://www.fiskefynd.com
Collapse
X
-
Kanske skulle ge mer positiv respons om du tonar ner det lite och inte spammar i massa avdelningar här på forumet. Du kommer aldrig lyckas med denna typ av marknadsföring, gör om gör rätt._______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
Hmm han skrev en ny tråd me samma storlek på texten å allt.. å d stiinker reklam som bara denUrsprungligen postat av OlofKanske skulle ge mer positiv respons om du tonar ner det lite och inte spammar i massa avdelningar här på forumet. Du kommer aldrig lyckas med denna typ av marknadsföring, gör om gör rätt.
Kommentera
-
Jag slog ihop alla trådar som hade med denna butik att göra. Ser lite lustigt ut med en massa inlägg med samma innehåll ...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
"Fynd för fiskaren, otroliga priser" Är det första man ser. Snacka om att överskatta sin egen kapacitet?
Så bra priser att det kan kallas fynd är det INTE i mina ögon. Sedan håller jag med MoSse fullt ut, liksom typ 10produkter på en sida, det är inte precis en sida man besöker IGEN.
Det är nog det sämsta man kan göra, lägga upp en sida som är så långt ifrån klar som finns och sedan marknadsföra den!sigpic
Kommentera
-
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
|
10 svar
2 144 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg