Olssons fiske?! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Olssons fiske?!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Jonas 37
    Handlade för 14300kr från Olssons under 2005. Kollade igenom fakturorna
    (postorder) köpen var fördelade på 6fakturor , fick 2st varor restade på ena fakturan , nöjd ändå då jag hade 20st olika artiklar på den ordern.

Olssons har högsta kreditbetyg AAA , tror inte många sportfiskebutiker i
    Sverige har det kreditbetyget. Mvh Jonas

Värt att köpa på kredit ?

Kommentera

Ursprungligen postat av El Crapone
      Var bara ett svar på Moretofts inlägg (precis över mitt).
      Jag gjorde ett försök att översätta kentas inlägg, så som jag förstod det.
      Alltså har inte jag påstått att du påstått det

Å andra sidan vet väl i stort sätt alla här inne att du (liksom jag) tycker bra om stället i frånga och ofta rekommenderar det..

Eftersom jag handlar 90% av mina grejor där och ibland jobbar lite xtra där så är det klart man gillar stället Brukar rekommendera det för att det har bland det bästa priserna, vilket ofta "frågaren" uppskattar
      sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Pappa betalar
        Värt att köpa på kredit ?
        Ja som sportfiskebutik är det verkligen "värt" Tror han menar som så att OF har hög kredit, och kan därmed ha ett stort lager, men det kanske bara var ngt jag fick för mig
        sigpic

Kommentera

nu har jag försökt mailat olssons i tibro (tror det ligger där) varför svarar inte olssons på mail? och ringa dit är ju näst intill omöjligt uppdrag, ringde ca 150 ggr idag efter kl 15, då det var telefontid sa dom... men ingen gång svarade nån, lämnade meddelande, men ingen ringer upp

Säkert har dom väl mycket att stå i, men nån måtta får det vara.

Kommentera

har aldrig köpt postorder därifrån men handlat en del annat därifrån och jag tycker det är väldigt bra för dom kan mycke om fiske och kan ge bra råd desutom ligger dom bra i pris

Kommentera

Dålig Service på Olssons Fiske

Beställde grejjer från dom 25:e maj, alltså torsdagen förra veckan.
              Då stod det att man skulle få bekräftelse via mail men jag har inte fått någon.

Jag mailade dom i måndags för att kolla så att allt stod rätt till med beställningen, men inget svar. Jag mailade dom igen imorse för att kolla så allt står rätt till. Frågan är om man verkligen beställningen gått igenom???

Man vill ju inte gärna beställa grejjer från ett annat ställe och så plötsligt dyker det upp grejjer från Olssons Fiske efter en månad eller så....

Jag blir så less. Jag som har laddat så mycket inför att testa dom nya grejjerna till helgen. Men de kommer det ju inte bli nåt av

Kommentera

Ursprungligen postat av Cantona
                Beställde grejjer från dom 25:e maj, alltså torsdagen förra veckan.
                Då stod det att man skulle få bekräftelse via mail men jag har inte fått någon.

Jag mailade dom i måndags för att kolla så att allt stod rätt till med beställningen, men inget svar. Jag mailade dom igen imorse för att kolla så allt står rätt till. Frågan är om man verkligen beställningen gått igenom???

Man vill ju inte gärna beställa grejjer från ett annat ställe och så plötsligt dyker det upp grejjer från Olssons Fiske efter en månad eller så....

Jag blir så less. Jag som har laddat så mycket inför att testa dom nya grejjerna till helgen. Men de kommer det ju inte bli nåt av
                Prova att ringa dom då?

Kommentera

Jag gör alltid mina beställningar på telefon hos Olssons Fiske.
                  Tycker deras webbshop haltar lite grann, den går att göra mycket bättre.

Gjorde en stor beställning i måndags och kollade om det fanns i lager.
                  De beten som inte fanns i lager ersatte jag med liknande.

Hämtade ut paketet på onsdagen.

Jag hade önskemål om snabb leverans och fick fin service i vanlig ordning.
                  De fyllde även upp mina rullar med valda linor innan leverans.

Stort Tack till Olssons Fiske..

Nu blir det Jerkbaitfiske till helgen.
                  Senast ändrad av goldfish; 2006-06-01, 11:21.

Kommentera

Jag var kanske ute lite tidigt med min kritik. Imorse hade jag fått svar på mitt mail. Där stod det med kollinr så jag kunde följa försändelsen. Paketet hade skickats igår och har i eftermiddag hamnat på mitt postkontor. Så imorgon skall ja kunna hämta ut mina grejjor.

Dem höll sin leveranstid , fast det enda man kunde klaga på var att dom inte skickade nån bekräftelse på att ordern verkligen gått igenom.

I helgen blir det jerkbaitfiske!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 446 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 247 visningar
                    0 gillar