japantackle.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

japantackle.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• japantackle.com

någon som beställt från denna sida, vad har ni för erfarenheter kring detta?

Ursprungligen postat av jackie chan
    någon som beställt från denna sida, vad har ni för erfarenheter kring detta?
    Bra service, kanonbra spolar för LÄTT fiske. 5000 spolen klarar dock inte seriöst gäddfiske med stumma linor och tunga beten, men den är heller inte byggd för det.
    Jag har under tre flitiga års tid använt en Availspole i en 25a som fyllts med Ppro 0.15. Den används för havsöringsfiske med beten 7 - 12 gram och jag har bara lovord att säga. Rullen är förvisso tokvässad på alla andra sätt, men spolen håller måttet.
    Magnetbromsbryggan till såväl 2500 så som 5000 rullarna är båda riktigt bra, men direkt användarovänliga och svårarbetade när de skall ställas in. Väl på plats och inställda så är det världsklass. Men för att vara uppriktig, en Mag gavel från ABU till en 5000 är ungefär samma pengar och är hur lättjobbad som helst.
    www.utreel.com

Kommentera

ok, bra att du är nöjd. blev du tvungen att tulla varorna?

Kommentera

*** jag kollade in sidan och hittade walk-the-dog beten för 79$
        Don´t drink water, fish fuck in it.

Kommentera

Ursprungligen postat av jackie chan Visa inlägg
          ok, bra att du är nöjd. blev du tvungen att tulla varorna?
          Jag har har handlat spolar där två gånger, och inte behövt tulla. Be de skicka paketet 'custum friendly' så är det inga problem...

Kommentera

Bolaget är utmärkt att ha att göra med, kanonservice med största förståelse för hur de skall agera för att göra det ekonomiskt effektivt för oss pungslagna nordbor. De har alltid hanterat de besvärligaste frågor med största respekt och kan starkt rekommenderas.

Tyvärr måste jag ta tillbaka en del av mina tidigare lovord om 1500 och 2500 spolarna, de håller inte i längden för seriöst fiske med 10lbs flätlinor som jag tidigare skrev, materialet ger vika. Men rätt skall också vara rätt, Japan Tackle har hela tiden sagt att deras spolar är för "finess fishing only" och de har aldrig hävdat att de skall användas till +5kg fiskar och stumma linor. Men för UL-fiske med tunna nylonlinor är de helt fantastiska.
            www.utreel.com

Kommentera

Ursprungligen postat av UT Visa inlägg
              Bolaget är utmärkt att ha att göra med, kanonservice med största förståelse för hur de skall agera för att göra det ekonomiskt effektivt för oss pungslagna nordbor. De har alltid hanterat de besvärligaste frågor med största respekt och kan starkt rekommenderas.
              ...
              Jag kan bara hålla med. Deras hemsida är kanske inte den snyggaste men deras affärsmässiga professionalism och bemötande är något utöver det vanliga och kanske något för en del svenska leverantörer att ta efter. Betyget blir

/Nils
              Nisse Ghandie - vilken jävla Nisse Ghandie?

Kommentera

Ni pratar om spolar, hur är det rullar då? Fanns ju några ritkiga skönheter där, håller dom ihop?
                Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                130 svar
                25 775 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                10 svar
                2 073 visningar
                0 gillar