Fishonnet.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fishonnet.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Martin_G
    replied
    Ursprungligen postat av utter72
    Varför måste man låta så hård i tonen och såga på det sättet.
    De kanske har egna butiker och räds konkurrens?

Jag har kollat runt lite i butiken och utbudet av olika typer av saker är det väl inget fel på. Det är dock för mig mestadels okända märken, och då är det svårt att ha någon uppfattning om kvalitet och prisvärdhet.

Ett tips till innehavarna: Länkar till tillverkare och recensioner av produkterna vore bra då jag inte tror det är många i Sverige som har koll på dem. Det är säkert bra prylar, men utan att ha hört något om dem eller ha möjlighet att titta och klämma i butik är det nog många som tvekar. Folk kan nog köpa skräp osett, såvida det är riktigt bra priser. Men era prylar verkar av priserna att döma inte att vara skräp, och då vill man vara mer säker på att man köper en produkt man blir nöjd med.

/Martin

Lämna en kommentar:

• utter72
    replied
    Ursprungligen postat av MälarGösen
    Tycker oxå att hela sidan suger.....Mycket dåligt utbud...

Ett skämt
    Varför måste man låta så hård i tonen och såga på det sättet. Om någon person lägger ner energi på att ställa ordning en butik med allt jobb det ligger bakom så kan man väl istället önska dom lycka till och hoppas dom kan växa och fortsätta jobba med det som dom tycker är roligt.

Lämna en kommentar:

• MälarGösen
    replied
    Suger

Tycker oxå att hela sidan suger.....Mycket dåligt utbud...

Ett skämt

Lämna en kommentar:

• B3 Jonas
    replied
    Sorry mannen men jag tycker sidan suger, utbudet känns tveksamt. Känner inte alls att jag vill köpa något där.

Ursprungligen postat av Box
    Nu har dörrarna slagit upp till Sveriges Nya Sportfiskebutik på nätet. Surfa in på [http://www.fishonnet.se] för vidare information.

Mvh FishOnNet

Lämna en kommentar:

• Box
    replied
    Det är till och med fraktfritt till och med 19/3

Lämna en kommentar:

• Box
    replied
    Ursprungligen postat av Jimmy
    låter kanon men tittar runt lite på eran sida och jag hittar inga fraktpriser? eller har jag missat det totalt?
    Hejsan all frakt är samma alltså villsäga 39kr!!! bara att kika runt

Lämna en kommentar:

• Danyel
    replied
    låter kanon men tittar runt lite på eran sida och jag hittar inga fraktpriser? eller har jag missat det totalt?

Står på på köpvilkor,,,
    Ha de gött

Lämna en kommentar:

• Jimmy
    replied

Lämna en kommentar:

• Box
    replied
    hur är spöna i kvalitet? tänkte eftersom jag inte har hört nått om dom här spöna för är sugen på att skaffa ett billigt haspelspö som reserv
    spöna verkar vara mycket bra kvalitet, vi kommer vara på vimmerby så har du vägarna förbi så kan du få känna på spöna.

På det ja har testat me spöna och känt, bänt och hållt på så verkar det var mycket bra kvalite dom e känsliga och man känner mycket bra och har bra känsla har testat att spinna me dom lite och spöna e värda bra mycket mer än dom kostar.

Lämna en kommentar:

• Jimmy
    replied
    hur är spöna i kvalitet? tänkte eftersom jag inte har hört nått om dom här spöna för är sugen på att skaffa ett billigt haspelspö som reserv

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 171 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
23 svar
2 136 visningar
0 gillar