Berras - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Peter Larsson Visa inlägg
    Jag skickade, helt ärligt, en fråga om ett ekolod till Berras kring midsommar förra året (dvs 1,5 år sedan) och har inte fått svar. Efter två veckor räknade jag inte med att få svar längre så jag köpte ju lodet på en annan butik. Under all kritik att behandla sina kunder så nonchalant. *NOT*

Mmmm, men man kan ju aldrig utesluta att mailet kommit bort, sånt har hänt tidigare. Dumt att hänga någon utan att veta. Skillnad vore ju om man begärt pris på något, inte fått svar, ringt upp å kollar och insett att de fått mailet men missat det. Man är ju bara nonchalant om man medvetet nonchalerar något

De kanske skulle ljuga om svaret, men det är en helt anna sak....

Go Berras!
    Mitt filmarkiv, Big game, extreme sports m.m.

Fannigan! Oreily! Your beard is notning compered ti mine!

Andrej Look at my ear! It`s even colder!

Kommentera

Om Berra någon gång överhuvudtaget varit kända för allmän god servis så var det nog när Gammelgäddan var ett yngel.

(Kan bara utala mig om butikerna i Stockholmsområdet)

Personalomsättningen verkar ha varit stor de senaste åren inte minst med "sammanslagningen" av en annan kjedja.

Tyvärr så har några av de riktigt duktiga av perssonalen slutat.

Jag tycker det finns några riktigt riktigt bra guld snubbar kvar på Berras som vet vad dom håller på med, som jag gärna handlar av och lysnar på deras råd och rekommendationer. Av dessa lär jag mig mycket.

MEN så finns det några andra riktiga klåpare som enligt mitt tycke borde syssla med något annat. När dom står bakom disken så har jag lärt mig att det för min del är bättre att vända redan i dörren än att va på dåligt humör resten av dagen.

Visst så är det väl i de flesta fiskeaffärer som har flera anställda, att det är någon man föredrar och andra inte.

Men jag tycker att nivåskildnaderna på kunskap och socialtbemötande av "Berras anställda" är gastronomiskt stora.

Är rätt sugen på att slänga ut lite namn, nu när det är inne med att namn ge sig själv här på fiskesnack. Det ska jag inte göra..... men man kan säga att jag bara besöker Berras butiker om jag ska köpa Metare och flugfiske grejer.

Men va fan det är ju bara vad jag tycker..........

// Ivman

Kommentera

Ursprungligen postat av Ivman Visa inlägg
        Om Berra någon gång överhuvudtaget varit kända för allmän god servis så var det nog när Gammelgäddan var ett yngel.

(Kan bara utala mig om butikerna i Stockholmsområdet)

Personalomsättningen verkar ha varit stor de senaste åren inte minst med "sammanslagningen" av en annan kjedja.

Tyvärr så har några av de riktigt duktiga av perssonalen slutat.

Jag tycker det finns några riktigt riktigt bra guld snubbar kvar på Berras som vet vad dom håller på med, som jag gärna handlar av och lysnar på deras råd och rekommendationer. Av dessa lär jag mig mycket.

MEN så finns det några andra riktiga klåpare som enligt mitt tycke borde syssla med något annat. När dom står bakom disken så har jag lärt mig att det för min del är bättre att vända redan i dörren än att va på dåligt humör resten av dagen.

Visst så är det väl i de flesta fiskeaffärer som har flera anställda, att det är någon man föredrar och andra inte.

Men jag tycker att nivåskildnaderna på kunskap och socialtbemötande av "Berras anställda" är gastronomiskt stora.

Är rätt sugen på att slänga ut lite namn, nu när det är inne med att namn ge sig själv här på fiskesnack. Det ska jag inte göra..... men man kan säga att jag bara besöker Berras butiker om jag ska köpa Metare och flugfiske grejer.

Men va fan det är ju bara vad jag tycker..........

// Ivman

Ligger väl kanske något i det, men då har du ju fog för dina anklagelser eller tankar, och det är väl riktigt. Iaf om du frågar mig
        Mitt filmarkiv, Big game, extreme sports m.m.

Fannigan! Oreily! Your beard is notning compered ti mine!

Andrej Look at my ear! It`s even colder!

Kommentera

förstår inte att ngn ens orkar ha med berras att göra efter alla skandaler-skojerier dom varit med om. Våga vägra berras!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av micke78 Visa inlägg
            har beställt en fladen 848R i början av feb men har inte fått den! ringde för 2 veckor sen men då sa dom att fladen håller på o tillverka den! men har itne hört nåt se3n dess! får väl ta o ringa till dom igen! trodde berras var snabba men där tog jag fel!
            har itne fått min fladen än! tur att jag tog mot faktura då!

Kommentera

Beställde från berras den 10e denna månad. Efter ha läst lite här blev jag orolig över att det skulle dröja som fan med paketet. Så jag ringde dem idag och allt var skickat och framme till och med. Var bara posten som inte skickat ut avin ännu. Så för att bryta trenden i denna tråden så vill jag ge cred till berras för trevligt bemötande och snabb leverans!

Kommentera

Jag fick mitt svar av dom fort (1 dag). Men det var inte ett svar jag ville ha
                Mvh//Robert

Kommentera

Jag beställde grejjer förra onsdagen från berras..... kör dom månne grejjer med häst o vagn för här har dom inte dykt upp inte.....
                  O inget kollinummer på ordern så jag kan jaga på dom på posten oxå o inga svar på mailen......
                  Verkar kanon.....
                  Kanske kan få grejjerna till jag e pensionär.... men då har man väl åkt på reumatism o hela paketet så då har man väl ingen nytta av grejjerna..... Hohoho
                  Nejdå nu ska vi inte va sånna.... grejjerna kommer väl o den dan då e allt förlåtet

Kommentera

Jag slapp bli pensionärsfiskare......
                    Men en vecka är för mig för lång tid att vänta på grejjer man beställt o redan pröjsat för.....visst jag förlåter o tycker d e gött att grejjerna kom men men
                    No More Berras For Me.....

Kommentera

Jag vet inte med mail men något jag stör mig jävligt mycket på är att när man ringer de så kommer man till en jävla växel "välkommen till berras outdoor tryck 1 för blabla och 2 för blabla" och sen är det sällan nåogn svarar en och kan koppla en vidare till butiken. Något direktnummer till butiken finns tydligen inte. Jävligt provocerande. Förövrigt tycker jag att berras norr har det bästa utbudet av metesgrejer i sthlm och de har trevlig personal också!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 772 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                      10 svar
                      2 068 visningar
                      0 gillar