Navpool vilken service! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Navpool vilken service!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Navpool vilken service!

Jag skulle köpa ett ekolod, men jag har inte så bra koll på vad jag behövde.
    La en beställning på ett värsting lod hos navpool.se. Dröm om min förvåning när en kille ringde upp och frågade vad jag skulle ha lodet till? Jag berättade att det mest var för fiske i sjöar. Han rekomenderade mig i stället ett billigare lod som jag nu monterat på båten och som verkar fungerar kanon. Alla funktionerna på värsting lodet hade jag inte haft någon nytta av, nu sparade jag 3000 spänn och fick ett toppen lod ändå. Handla på www.navpool.se är mitt råd!

Fredrik

Jag har inte samma erfarenhet som du tyvärr...jag väntar på en elmotor från dom och begärde kollinr men han som jag pratade med påsår att någon annan hade hand om det och lovade att den kommer senast idag. Nu gjorde den inte det och när man försöker ringa dom så kommer man inte dit man ska och har fortfarande inte fått något kollinr på flera dagar trotts påtryckningar. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Tycker det är mycket strul jämfört med tex Olssons osv...

Måster bara tillägga att jag beställde fiskesaker på ebay i söndags och fick grejjorna idag (torsdag) i brevlådan...såg att dom postades dom från New York, DET kallar jag snabb frakt ändå betalade jag inte för något mer än reguljär frakt!
    Senast ändrad av teamtoth; 2008-06-05, 15:41.
    Klubbens sida

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
    130 svar
    25 365 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg engqvist  
    Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
    6 svar
    1 236 visningar
    0 gillar