fiskeutrustning.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskeutrustning.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiskeutrustning.se

Någon som har erfarenhet av detta ställe? Har beställt grejer, men det är nu runt sex veckor sedan. Först fick jag beskedet att det skulle ta runt en-två veckor att få grejerna... När så inte skedde mailade jag dom och frågade hur det gick. Då skulle grejerna från UK och det kunde ta lite tid. Efter det har jag mailat ett par gånger till med får inte längre några svar... Någon som varit med om samma sak? I sådant fall, kom grjerna? Eller ska jag vara glad att jag valde att betala i postförskott och inte i förskott?

Man blir ju grining, fisket är igång för fullt och jag har inga nya roliga grejer.

Ingen som har haft något med dom att göra? Jag börjar nästan misstänka att dom alla har dött. Noll respons, ord som "skitställe" och "jävla klåpare" ligger nära till hands. Jag har fan aldrig varit med om något sämre helt enkelt, hur värdelöst som helst.

Kommentera

Ring dem?

018-387 280
      Mvh//Robert

Kommentera

Ursprungligen postat av Robert Jaglén Visa inlägg
        Ring dem?

018-387 280
        Om det ändå hade varit så lätt... Ringer man det numret så får man lyssna på en käck inspelning som påstår att det är bättre att maila. Been there, done that.

Kommentera

Hoj, har mejlat dem och talat om för dem att diskussionen är uppe på detta forum. Kanske kan ge dem "en knuff" framåt och att det löser sig...

Kommentera

Vet inte om det var din knuff eller att jag tjatat en del men nu verkar det släppa... Det mesta av grejerna kommer förmodligen att dyka upp ganska snart.

Det betyder ju att man är skitglad igen, nya grejer på gång Kompensation fick man också, ej att förakta. Finns egentligen bara en sak att säga nu:

Yes!

Kommentera

Ursprungligen postat av Michael Visa inlägg
              Vet inte om det var din knuff eller att jag tjatat en del men nu verkar det släppa... Det mesta av grejerna kommer förmodligen att dyka upp ganska snart.

Det betyder ju att man är skitglad igen, nya grejer på gång Kompensation fick man också, ej att förakta. Finns egentligen bara en sak att säga nu:

Yes!
              Vad fick du i kompensation då?
              Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
              &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
              ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
              Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
                Vad fick du i kompensation då?
                I stället för ett par billigare spön jag beställde (ett av dom skulle vara en present till min frus lillebror då han egentligen inte har något spö men gillar att följa med och fiska lite ibland, ett till tog jag bara för att det ändå var ganska billiga grejer och tänkte ha det i rod till bottenmete) så får jag ett par som visserligen är lite kortare än dom jag ville ha men som helt klart fyller sin funktion ändå. Priset per spö diffade tydligen 1000:- så kompensationen översatt i pengavärde blir 2000:-... och lite beten skickas med också ser jag nu.

Dom jag får i stället heter IM8 Maxximus (grafit, SIC-ringar, kastvikt 30g - 150g). Har aldrig hållit ett i handen själv, men jag är ganska säker på att dom är lite bättre än dom två jag skulle ha egentligen så jag har inget att klaga på där. Jag ska som sagt bara sitta och jäsa i solen med en räka på botten, hur mycket high-tech kräver det

Det enda jag väntar på då är ett par 5 meter långa beachcasting-spön... får hoppas på att dom dyker upp sen, är grymt sugen på att prova beach/surfcasting i sommar.

Kommentera

Ursprungligen postat av Michael Visa inlägg
                  I stället för ett par billigare spön jag beställde (ett av dom skulle vara en present till min frus lillebror då han egentligen inte har något spö men gillar att följa med och fiska lite ibland, ett till tog jag bara för att det ändå var ganska billiga grejer och tänkte ha det i rod till bottenmete) så får jag ett par som visserligen är lite kortare än dom jag ville ha men som helt klart fyller sin funktion ändå. Priset per spö diffade tydligen 1000:- så kompensationen översatt i pengavärde blir 2000:-... och lite beten skickas med också ser jag nu.

Dom jag får i stället heter IM8 Maxximus (grafit, SIC-ringar, kastvikt 30g - 150g). Har aldrig hållit ett i handen själv, men jag är ganska säker på att dom är lite bättre än dom två jag skulle ha egentligen så jag har inget att klaga på där. Jag ska som sagt bara sitta och jäsa i solen med en räka på botten, hur mycket high-tech kräver det

Det enda jag väntar på då är ett par 5 meter långa beachcasting-spön... får hoppas på att dom dyker upp sen, är grymt sugen på att prova beach/surfcasting i sommar.
                  Coolt, det var ju bra!
                  Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                  &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                  ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                  Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                  130 svar
                  25 765 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg engqvist  
                  Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                  10 svar
                  2 060 visningar
                  0 gillar