Fiskeflugor.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskeflugor.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskeflugor.se

Nån som provat deras grejor som tex spön, rulle osv?
    Vill höra andras åsikter och kommentarer.

/skitfiske

Jag köpte GT Flyreel 34 som jag är riktigt riktigt nöjd med! Var och fiskade vid norrbyströmmen och landade 3 fina rgnbågar i 2-3 kg klassen. Härligt klickljud när sliren går och inga konstigheter helt enkelt. Fruktansvärt nöjd nu.

Jag kanske inte ska säga "hej" ännu på ett år eller två men än så länge toppbetyg från min sida!
    sigpic

Kommentera

Jag ha haft av ett av deras spön 2ggr utan någon andledning.
      Dom är mycket dåliga att svara på mail, jag har mailat för 2 veckor sedan angående senaste spöt gick av men ej fått någe svar ännu. fast jag mailat flera gånger jag har även prövat att ringa utan framgång.

Kommentera

Köpte Sameo Twenty4seven glasögon därifrån. Riktigt bra! Dem skickade dock 2 par lika dana linser så jag fattas en sort.

Kommentera

Ursprungligen postat av FiskeFreakOscar Visa inlägg
          Köpte Sameo Twenty4seven glasögon därifrån. Riktigt bra! Dem skickade dock 2 par lika dana linser så jag fattas en sort.
          nope du köpte dom från flugor.se INTE fiskeflugor.se. Det är två helt olika affärer.

Och saknar du en sort så ring/mail dom så får du garanterat de linser du saknar.

Jag har MYCKET bra erfarenhet av flugor.se

Kommentera

Ursprungligen postat av mac_77 Visa inlägg
            Jag ha haft av ett av deras spön 2ggr utan någon andledning.
            Dom är mycket dåliga att svara på mail, jag har mailat för 2 veckor sedan angående senaste spöt gick av men ej fått någe svar ännu. fast jag mailat flera gånger jag har även prövat att ringa utan framgång.
            Hur känns spöt för övrigt då?
            vilket va de du köpte som gick sönder?

Kommentera

Ursprungligen postat av diedose Visa inlägg
              Jag köpte GT Flyreel 34 som jag är riktigt riktigt nöjd med! Var och fiskade vid norrbyströmmen och landade 3 fina rgnbågar i 2-3 kg klassen. Härligt klickljud när sliren går och inga konstigheter helt enkelt. Fruktansvärt nöjd nu.

Jag kanske inte ska säga "hej" ännu på ett år eller två men än så länge toppbetyg från min sida!
              En kompis farsa köpte en Flyreel Symbiotic 35..riktigt nöjd med den än så länge..inte fiskat så länge me den dock

Kommentera

Jag är också mycket nyfiken på denna återförsäljare.... Rullarna ser riktigt gedigna ut, och jag har svårt att tro att en plåtrulle av hög kvalité ska kosta flera tusen som hos märkestillverkarna.

Skulle bli väldigt glad för fler svar och kommentarer. Mvh DrFisk =)

Kommentera

Och just det, Flugor.se har jag också bara väldigt bra erfarenhet av. De skulle garanterart fixa en ny lins åt dig på nolltid.

Kommentera

Hej Glorydays! Köpte ett AZ 7/8 för kustfisket efter H.Ö men råkade ut för samma öde som mac-77. Gick ut på gräsplan direkt för att känna på spöt,la ut lite lina men vid lyftet gick spöt tvärt av. UTAV ENBART LINTYNGDEN Fiskeflugor.se går ej att nå på telefon utan endast via mail. Efter lång lång tid fick jag svaret att jag kunde köpa ny spödel+frakt.Dom menade att jag varit ovarsam å knäckt skiten...Av endast lintyngden, å hur fan skulle de gått om en öring huggit på,sen dess har dom inte svarat på mina mail ! Se även Foxmeisters tråd Flugfiskeset symbiotic Black/Silver-Hyper AZ#5/6

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 196 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 212 visningar
                    0 gillar