Har under dagarna varit i kontakt med ett flertal sportfiske handlare med webb butik då jag har haft frågor om diverse produkter i min jakt efter ett trevligt UL-set.
Under all denna kontakt har jag dock stött på ett problem, det är nämligen så att flertalet av de svenska sportfiske handlarna verkar vara allt annat än snabba att svara på e-post. Då jag är av den uppfattningen att service och ett vettigt sortiment är bra mycke viktigare än att alltid jaga lägsta priset
så tycker jag det är ganska tråkigt att man inte kan få svar på sina e-post samma dag eller iaf tidigt dagen därpå.
Detta har lett mig in på spåret att jag skulle vilja göra en undersökning av hur snabba de svenska sportfiske webb butikerna är att svara på frågor via e-post och kanske även telefon. Så nu undrar jag om det är någon mer som tycker att detta är av intresse? Någon som har förslag på fler parametrar som man kunde ta med i undersökningen, jag vill dock att detta ska vara saker som är enkelt att mäta så att man kan leverera fakta och inget annat
.
Skulle vi här i tråden kunna skapa en lista på alla svenska handlare med webb butik, jag känner till ett 10-tal tror jag men jag är säker på att det finns fler.
Skit fiske på alla!
Under all denna kontakt har jag dock stött på ett problem, det är nämligen så att flertalet av de svenska sportfiske handlarna verkar vara allt annat än snabba att svara på e-post. Då jag är av den uppfattningen att service och ett vettigt sortiment är bra mycke viktigare än att alltid jaga lägsta priset
så tycker jag det är ganska tråkigt att man inte kan få svar på sina e-post samma dag eller iaf tidigt dagen därpå.Detta har lett mig in på spåret att jag skulle vilja göra en undersökning av hur snabba de svenska sportfiske webb butikerna är att svara på frågor via e-post och kanske även telefon. Så nu undrar jag om det är någon mer som tycker att detta är av intresse? Någon som har förslag på fler parametrar som man kunde ta med i undersökningen, jag vill dock att detta ska vara saker som är enkelt att mäta så att man kan leverera fakta och inget annat
.Skulle vi här i tråden kunna skapa en lista på alla svenska handlare med webb butik, jag känner till ett 10-tal tror jag men jag är säker på att det finns fler.
Skit fiske på alla!
Kommentera