Har provat att handla på fiskedags i Malmö, beställde på deras hemsida för 3 veckor sedan men har fortfarande inte fått något, min granne gjorde oxå en beställning, blev anklagad för att vara jag och skulle först betala före han fick beställa. Har blev självklart förbannad på dem, har läst deras mail och vill bara varna för att handla av dem....
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
bästa internetbutik
Collapse
X
-
største sortiment ? Se utbudet på jerkbait !!!Ursprungligen postat av dannehansen Visa inläggsportfiskedepån har sveriges största sortiment. och bäst med leveranser www.fiskedepan.se
I mina øgon er det to butikker som utmerker seg ock det ar attitude og lungrens.
To butikker som tør ock satsa. De har turt å satse på svenske betes snekkere de mikser inn med amerikanske ting mm. De har kunnskap du skjønner at de vet hva de snakker om.
Albin på attitude kan man stå å diskutere fiske med i flere timmar. Killen er rett og slett duktig. Hvis man skal snakke om størsta sortimentet så tror jeg det skal mye til å ikke nevne attitude og lungrens. Og da snakker jag ut i fra mitt eget behov. Altså utstyr beten mm til gjedda. Man kan sitta i timmar ock se i nettbutikken.
Det finnes helt sikkert flere gode butikker, men for min del blir det attitude og lungrens.
Først og fremst attitude efter som det ligger noe nærmere Oslo så dit åker jag en del turer i løpet av året. Vi skal vara grymt tack samme at det finnes slike butikker ock det er viktig at vi brukere de.
Kommentera
-
Har ett väldigt bra virus och spywareprogram som tyvär inte släppte in mig på fiskedepån . .
Fick detta svaret:
Har meddelat Trend Micro om dettaThe website you wanted to see might transmit malicious software to your computer, or has done that before to someone else. It may also show signs of involvement in online scams or fraud.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
|
10 svar
2 171 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg