Polarvargen. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Polarvargen.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Polarvargen.

Hej!
    Nu har jag tagit bort inlägget om polarvargen. Är ni nöjda nu alla gnällspikar
    Elis fortfarande 13 år och sponsrad av min Mamma och Pappa
    Skitfiske på er!
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Elis; 2010-02-08, 17:34.

Hej Polarvargen!
    Pike Vobiscum

Kommentera

Va?
      Fattar inte riktigt :P

Kommentera

Ditt första inlägg känns inte som att det är skrivet utav en 13-åring, snarare skrivet som en reklamtext om Polarvargen och deras "utmärkta" skrylla.

Köp en reklamplats
        Pike Vobiscum

Kommentera

Kan inte någon radera denna tråd, det är ju allt för uppenbart att det är smygreklam.

Vill man ha reklam så får man köpa sin plats.
          Hög fart är inte farligt, hårda stopp är dock direkt livsfarliga.
          Full fart spar tid
          http://mrjojje.blogspot.com/

Kommentera

Om detta uppfattades som reklam (smygreklam) så ber jag om ursäkt.För det var inte menigen.Jag ville bara rekomendera dom eftersom att jag tycker att dom är väldigt bra.

Kommentera

hahahaha men samtidigt är du Sponsrad av: Mamma och Pappa+Polarvargen

Kommentera

Hej alla dumma gubbar
                Jag är faktiskt 13 år. Att jag skriver bra, tackar jag alla för men mest mina föräldrar och min lärarinna i skolan. Ni alla dummisar som gnäller och kallar min tråd för reklam bryr jag mig inte om. Jag har tagit bort inlägget så ni kan sova gott alla gnällisar. Sedan skall jag aldrig skriva någonting mer på den här sidan, inte på någon sida i fiskesnack. Hur är du skapt som har en pinuppa som bild på en fiskesida till exempel?
                Jag tycker ni är vissna hela gänget, tack för mig
                Elis Järnepalm fortfarande 13 år och fiskeintresserad

Kommentera

Hej Elis,
                  du får förlåta farbröderna som är avundsjuka på dig för att du kan uttrycka dig väl i skrift när dom inte själva klarar av det.

Anledningen till att du blev behandlad illa här var inte för att du gjorde något fel utan för att många andra gjort fel om och om igen.
                  En hel hög dumskallar har under åren skrivit massor av dumheter på FS varför vissa tolkade det du skrev som om att du själv/någon du känner jobbar för Polarvargen.

Hoppas du tänker om och stannar på FS - Är alltid behagligt att kunna läsa välformulerade, rättstavade inlägg istället för att behöva gissa sig fram bland sär skrivningar, slang och felstavningar.
                  Herregud - vissa här orkar ju inte ens stava rätt i rubriken (dyslektiker givetvis undantagna så lacka inte ur nu)

Peace H
                  Senast ändrad av Hejan; 2010-02-08, 18:12. Anledning: Hade missat att du faktiskt postat under handlare varför min kommentar om recensioner kändes överflödig...

Kommentera

Jag som moderator kan inte annat än hålla med Hejan. Sådana inlägg som ditt är inte sällsynta här även om många drar öronen åt sig när som ser det härinne.

Smygreklam är ett knepigt ämne, så fort man nämner någonting som någon har som affärsidé handlar det ju om en form av smygreklam. Men det finns mycket mer tydlig (och gissningsvis, effektiv) sådan som detta forum idag tillåter, eller iallafall ser genom fingrarna med.

Ett bra tips är att rapportera trådar man tycker är misstänkta, det gör man genom att klicka på den lilla varningstriangeln och skriva en anledning så kommer vi titta på det, oftast agerar vi snabbt men jag tvivlar på att vi reagerat på denna tråden baserat på hur ursprungsinlägget såg ut från början.
                    Senast ändrad av Könberg; 2010-02-08, 20:55.
                    Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    2 171 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Westley Richard  
                    Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
                    23 svar
                    2 135 visningar
                    0 gillar