Katrineholms Fiskeredskap - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Katrineholms Fiskeredskap

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Katrineholms Fiskeredskap

Tyvärr är det här den enda butiken som huserar i stan, dom har ganska traditionellt utbud med Berkley, Abu, Shimano m.m, bra med beten o drag och tillbehör, tyvärr ganska dåliga priser och personalen vid mitt besök var av den mer lite stöddiga typen, man i 45 års åldern som hade en avskräckande attityd, det verkar som dom tyckte att allt dom inte har var skit, dessutom verkade killen typen som bara " vet allt" oavsett hur kunnig man är, ganska trist...
    Min utrustning: Rullar- Okuma Interceptor 3, Shimano Cardiff 301A, Ambassadeur 5501CS Pro Rocket. Spön- Shimano Beastmaster AX, Ron T Arezzo 9ft, Shimano CBM AX 270MH.

Usch ja, tragiskat att det är den enda i stan Igår försökte han packa på mig fiskefeber för mer än ett rimligt pris, hua..

Kommentera

Håller med, dom försöker alltid lura på en en massa saker som man själv inte gillar eller inte haft någon framgång med.
      Mvh,
      Adde

Kommentera

Ja det där med fiskefeber känner jag igen..han försökte med allt möjligt..när jag ville känna på ett spö så vägra han att låta mig göra det, han stog och svingade själv tills jag gick..snacka om försäljare..
        Min utrustning: Rullar- Okuma Interceptor 3, Shimano Cardiff 301A, Ambassadeur 5501CS Pro Rocket. Spön- Shimano Beastmaster AX, Ron T Arezzo 9ft, Shimano CBM AX 270MH.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
        130 svar
        25 321 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg engqvist  
        Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
        6 svar
        1 229 visningar
        0 gillar