Ursprungligen postat av Roddan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Berras Sportfiske
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av LinusF Visa inläggHmm
Jag har handlat på fishit.se nån gång och det har varit ok.
Var inne på Huntyard/Berras i Vårby för ett tag sedan, fin affär med mycket prylar. Snackade inte något med personalen men hon i kassan verkade lite förvirrad, men trevlig
det enda man inte kan klaga på hos beoutdoor är tjejerna i kassanväldigt fina oftast och man KAN om man har tur få allt svin billigt då dom inte har någon koll
Kommentera
-
...
Själv beställde man ett jerkbait spö när det var på rea(699kr istället för 1299kr) och beställde givetvis fel längd på spöt eftersom det var först till kvar!
Fick betala 349kr i frakt för att skicka tillbaka spöt men lyckades snacka bort frakten tillbaka igen.
Det värsta var dock att det tog nästan en vecka innan jag fick tag på någon på berras som kunde tala om hur jag skulle göra för att få rätt spö.
Ringde kanske 5 gånger per dag i 4-5 dagar innan jag fick svar.-----------PB's!-----------
Gädda 8,7 kg
Harr 0,5 kg
Abborre 0,8 kg
Torsk 2,4 kg
Havsöring 3,5 kg
Näbbgädda
Strömming
Mört
Skrabb
Kommentera
-
Web butiker jag kan rekomendera är: beten,lundgrens fiske,willyssportfiske,el-ge sportfiske och olssons fiske. Dom har alla väldigt bra service och snabba leveranser. Håll er långt borta från beoutdoor,bara massa strul.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
Jag vet att det var en tråd om hur dåliga beoutdoors och fishit mm är och det verkar vara befogat! (har aldrig handlat där) men jag måste bara säga att berra/huntyards jiggbar är riktigt bra!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Loreman Visa inläggja fishit.se e helt ok finns inte något dåligt man kan säga om det, har polare som har jobbat på berras och dom var jävligt dåliga med att betala ut lönerna ,har en som fortfarande jobbar där men det är inte värt pengarna. tråkigt bara när man fiskar karp så pass mycket som jag gör och inte ha en bra butik i närheten närmaste är väl popup tackle i örebro.. finns ju boden i täby men oftast gammla beten till ett dyrt pris tyvär
det enda man inte kan klaga på hos beoutdoor är tjejerna i kassanväldigt fina oftast och man KAN om man har tur få allt svin billigt då dom inte har någon koll
De säger att det är beställningsvara vilket jag kan förstå, men då ska de fan skriva ut det på produkten så man vet det innan man beställt! Har ännu inte fått det.
Kommentera
-
Johan Rolander här. Jag är VD på BeOutdoors, Fiskekompaniet och Berras sportfiske.
Jag beklagar att flera saker som nämns i denna tråd av missnöjda kunder är rätt. Historiskt har brustit i flera sammanhang och det kan jag bara beklaga.
Vi har sedan 5 månader gjort avsevärda förändringar i vår hantering och snabbhet i postorder, vår service i butik och vårt sortiment. Vårt företag har sedan 2008 haft det ekonomiskt tufft och 2010 var ett år vi vet att vi inte höll måttet rakt igenom. Detta har lett till långa leveranstider, felaktiga leveranser och personal som inte fick den feedback och hjälp som jag som VD skall stötta med och därmed gjorde en undermålig insats. Jag ber härmed om ursäkt för detta, för mig och min personals vägnar.
Vi har sedan årsskiftet fått in nya engagerade delägare och därmed nytt kapital. Detta innebär bland annat att vi nu, våren 2011, har ett större sortiment än någonsin och sannolikt det bästa i Norden. Vi har också ett mål om att förbättra oss varje dag inom allt i gör.
Jag vill väldigt gärna att ni hör av er till mig mig tele 0709998414 eller johan.rolander@beoutdoors.se för jag vill höra mer om era erfarenheter och för att förstå hur ni tycker vi ska förbättra oss. Jag vill även kompensera er för de problem ni haft.
Vidare har ni vägarna förbi Botkyrka kom gärna in så att vi kan träffas, så får jag tillfälle att visa upp Nordens största sportfiskebutik och kanske ha en kasttävling i vår 24 meter inomhuskastbana.
Återigen, jag är ledsen för den erfarenhet ni har haft men kan nu glädjande konstatera att vi har tagit stora kliv för att förbättra vår service och jag vill ha era synpunkter för att fortsätta vår utveckling. Vår online försäljning har ökat kraftigt och vi har förbättrat våra leveranser och nu får vi iväg mer än hälften av alla orders inom 24 timmar. Och bättre ska vi bli….
Har ni något ni vill informera mig om eller bara prata lite fiske, är det bara att skicka ett mail eller ringa mig.
Hälsningar, Johan
Kommentera
-
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 300 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()