Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Då har man fått svar då, ungefär 2 veckor efter beställningen och 2 skickade mail får man detta svar:

Hej,det verkar dröja 1-2veckor innan dessa spöna kommer in, går det bra att vänta?

Mvh be outdoor

Detta var inte ett replay mail på mitt mail utan ett skickat direkt på kopian av orderbekräftelsen dom får.
    Ingen ursäkt om att dom inte svarat på mail eller något.

Skickade ett mail tillbaka å fråga om fri frakt samt gratis bete ingick, fick svar dagen efter så nu passar det att besvara mail?

Tycker att ett såpass stort företag ska vara betydligt bättre när det gäller service och kundkontakt.

Olssonsfiske vet jag också har varit lite halv dåliga på detta förut, men då var konkurenterna färre och mindre.

MEN! Till BeOutDoors säger jag: Skärpning, idag är konkuransen stenhård!

Kommentera

Har också haft dålig erfarenhet av denna handlare, bättre att gynna den lokala handlaren. Då kan man ju få lite tips och senaste news också.

Kommentera

Jag var hos BeOutdoor när dom nyligen öppnat i Alby. Beställde 3 st lådor till en betesbox. som skulle komma inom en månad. Lämnade namn och telefonenr samt mailadress, men inget har hänt på flera år till dags dato. Jag kan bara säga att det är lallare som sköter affären. Därför har jag strykit ett stort svart kors över affären. Vad ni en gör beställ ingenting. Gå då hellre till andra sportfiskeaffärer. Skulle kunna rekomendera många, men ingen nämd och inte glömd.

Kommentera

Jag tycker Berras på Vallhallavägen är en trevlig butik. Trevlig personal som mer än gärna ger tips om fiskeplatser och tekniker och låter bli att pracka på en saker. Synd att de hör ihop med beoutdoor som folk verkar vara så missnöjda med...

Kommentera

Beställde från Beoutdoors en gång, fick typ hälften av grejorna så jag mejlade och fick svar att dom var slut. Skrev tillbaks om jag kommer få dom.. inget svar. Betalade ju bara för det jag fick men ändå

Har sen dess kontaktat dom två gånger med vanliga frågor om deras grejor men inte fått nåt svar.
            "Man kan aldrig njuta och få fisk samtidigt" -Okänd
            Följ mitt fiske: http://tubbesmete.wordpress.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Gardefors Visa inlägg
              Beställde från Beoutdoors en gång, fick typ hälften av grejorna så jag mejlade och fick svar att dom var slut. Skrev tillbaks om jag kommer få dom.. inget svar. Betalade ju bara för det jag fick men ändå

Har sen dess kontaktat dom två gånger med vanliga frågor om deras grejor men inte fått nåt svar.
              Helt sjukt, antingen så får dom hålla sig till butiker endast eller förbättra online shoppen, hur svårt kan det vara att svara på mail då och då samt informera kunder?

Det enda dom gör är att skämma ut sig själva och ge företaget ett dåligt ryckte när dom håller på så här, dessutom skriver dom inte sina namn i mail utan "Mvh Beoutdoors".

Beten.nu brukar skriva t.ex.

Mvh Björn, Beten.nu

och sportfiskeboden skriver:

Mvh, Micke, Sportfiskeboden täby.

Men nej fattar inte vad beoutdoors håller på med, tror som någon tidigare nämnt att dom mer riktar in sig på svensson fiskarna än de som är inbitna fiskare.

beoutdoors försöker väl ta Fladens anhängare....

Kommentera

Jag har beställt från deras webshop en gång, det funkade utan större problem, tyvärr hade de inte två busters jag beställt men det var väl ok. Jag är från Göteborg och går ofta till deras fysiska butik (gamla M&M Sportfiske). Personalen är väldigt hjälpsam och trevlig. Tyvärr ska de alltid pracka på en deras egna importmärken (Jaxon, Cormoran) utav vilka jag bara har dåliga erfarenheter. Spöna är ok men deras rullar är under all kritik. Antar att de har bäst marginaler på dessa. Annars är Beoutdoors M&M Sportfiske en trevlig butik, om än med svagt sortiment och lite väl utplockat ibland.

Kommentera

Hejsan! Gjorde själv en beställning på berras 29 mars för 1300kr och betalade med kort. Nu sitter jag här utan en glimt av produkterna?
                  Ringde kundtjänst 3-4 gånger förra veckan men inget svar.. Tillslut ringde jag en av affärerna istället och han sa att han skulle skicka grejjer samma dag, (detta va tisdag) och skyllde oxå på att de inte hade produkterna i lager. Varför står det inte på hemsidan när man beställer då undrar jag? Hade jag vetat om denhär sjuka leveranstiden hade jag beställt det från ett annat företag.

Vill passa på att ge Olssons fiske tummen upp då jag fick grejjerna på 2 dagar när jag beställde där ifrån i början på mars.

Kommer med uppdatering när/Om grejjerna dyker upp från berras sportfiske.
                  Senast ändrad av OGN; 2012-04-09, 09:19.

Kommentera

Riktiga Berras ligger i Gnesta Sveriges största fiskeredskapsbutik.. sen en i stockholm mitt emot biltema (Samma ägare) (Bert Mårdh) trevlig som fan,, då jag bor en mil bort å jobbar i Gnesta så
                    köper jag alltid i butiken över disk. den i stockholm har hemsida, men de andra Berras vet jag inget om,, har bara hört han äger de 2,, de andra kan ju va kopior eller under honom på något vis,, vet ej,, ska fråga honom personligen nästa gång!! har iaf väldigt bra erfarenhet av butiken i gnesta,, hittar man något på nätet för ett pris brukar dom kunna matcha priserna om man kommer in å visar

Kommentera

Ringde berras sportfiske i Gävle idag, på han jag pratade med lät de som att de hade haft ett samarbete med beoutdoors, men att de nu inte har något med "berras sportfiske, beoutdoors" kopiorna längre. Lät som de brutit sig loss ur det företaget för att de inte fungerat helt enkelt!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 338 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 232 visningar
                      0 gillar