Sportfiskarna! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskarna!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

haha har inte du varit medlem där förens nu?? Tror jag gick med 2000 eller nått sånt och har varit medlem sen dess!!
    Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

medlem sedan 98 tror jag
      Tube for life

Kommentera

Ursprungligen postat av Tumlaren
        Ett skäl att pengarna togs emot var att ett omfattande ungdomsssatsning kunde påbörjas i hela Sverige, tyvärr fick hela projektet läggas ner då samarbetet avslutades.
        Tumlaren
        Det var väl en jädrans tur det att samarbetet avslutades. Annars hade det garanterat inte funnits något sportfiskeförbund kvar i dag.
        Vem har glömt brevet om sportfiskets dag i älvkarleby som publicerades i FFA för ett par år sedan. Det var oerhört pinsamt och om något mera sådant skulle dyka upp igen går jag ur direkt för all framtid.

Kommentera

Sebastian, förstår hur du menar men det är väl bättre att genom aktivt påverkan göra sportfiskarna bättre ?

Kommentera

Ursprungligen postat av Hemi
            Sebastian, förstår hur du menar men det är väl bättre att genom aktivt påverkan göra sportfiskarna bättre ?
            Absolut, jag är med idag och kommer fortsätta vara med. Tycker dock att "incidenten" då var ett hårt bakslag och gick tvärtemot våra intressen. Men ledningen har bytts och det ser betydligt ljusare ut nu än det gjorde då.

Kommentera

Sebastian, jo ingenting är inte så bra att det inte kan göras bättre...skitfiske..
              Mvh Hemi

Kommentera

Idag fick jag mitt medlemskort i brevlådan. Nu tycker jag att alla 38,98 procenten som inte är med går med också...

Kommentera

Önskade mig ett medlemsskap i julklapp. Bara att hoppas att är hygglo Brukar han ju vara

Kommentera

Ursprungligen postat av catch&eat
                    Precis som alla som gnäller och har åsikter är jag för närvarande inte medlem rabatter och försäkringar har ingen betydelse det kan jag skaffa själv. Vad som är intressant är var Sportfiskarna står i olika frågor som rör sportfisket. Sportfiskarna hörs och syns inte direkt i media fackpress kanske undantagen men att synas och höras hos närmast sörjande ger ingenting. Eller är det insomnat förbund på tillbaka gång. Så kom med lite information och upplysningar så kanske även jag får arslet ur vagnen.
                    Såsant såsant.

Ofta hör man i nyhetsuppläsningar att "yrkesfiskarnas riksförbund har .... " men hur ofta hör man då att "Sportfiskarna svarar med ... ." (aldrig tror jag).

Där är en punkt som de skulle bli bättre på. Om det går ut en kommunike från yrkesfiskarna borde väl sportfiskarna se till att svara ASAP så att vi syns

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                    11 svar
                    13 519 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg jimmy85
                    av jimmy85