Ursprungligen postat av Leon
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Varning för säljaren nilsson-arvika
Collapse
X
-
Såå trött på att läsa om dessa rö--ål, fattar inte hur det kan vara så förbannat svårt att få iväg saker i tid. Visst man kan ligga ute på jobb osv men då kan man informera om det innan affären går i lås. Tyvärr känns det soam att det blir vanligare och vanligare. På en sajt som FS borde man ju kunna lita på sina "fiskebröder" men så är tydligen inte fallet.
Blir nog så att jag enbart gör affärer med de FSmedlemmar som varit med i många år.
//C
Kommentera
-
låter som en bra idé. nu när bergman är anställd på sportfiskarna. kunde man betalat 500 kr om året för att vara aktiv medlem på Fiskesnack också ingick medlemskapet till Sportfiskarna. nytta med nöjen och alla bidrar till ett bättre sportfiske. och man slipper alla trollen härUrsprungligen postat av MLFAtt omstrukturera FS och ta betalt (säg 300-500kr) om man vill bli medlem, skulle jag kunna tänka mig får bort småskojare. Jag skulle gladeligen betala den summan då fiske är mitt största intresse!
on topic: Du och Kattman skulle skrivit en köp och sälj guid. ni är båda facit på hur man gör den perfekta affären.
Kommentera
-
Tyvärr tror jag att du har rätt i det...Ursprungligen postat av Sg Visa inläggBetalsida tror jag inte är rätt väg. Vet av tidigare erfarenheter på andra forum där sånt kommit upp till förslag att det mer eller mindre skulle leda till nästan fullständig bojkott.Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Vill bara poängtera att Fiskesnack.com kommer vara gratis för er medlemmar även framöver. Möjligtvis att man på sikt kommer kunna bli stödmedlem eller så, kunna köpa Fiskesnack-prylar men själva hemsidan kommer vara gratis.
Ang det som tråden egentligen gäller så är det tråkigt när saker man blivit lovad inte kommer. Vad det beror på i de olika fallen kan nog variera och får man inget bra svar av säljaren så rekommenderar jag att polisanmäla saken. Dels för att visa att man inte accepterar det hela och dels för att andra kanske tänker till en gång extra.
Sedan kan det såklart finnas naturliga skäl ibland och då är det en helt annan sak.
Jag rekommenderar att se till at få fullständiga kontaktuppgifter om man skall handla något via Internet. Oavsett om det är här på Fiskesnack.com eller någon annan stans.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
MangeM
Sätt in en spärr på att man ej får annonsera innan exempel 50 inlägg har postats.
Då kan man på så sätt kunna forska lite i vem personen genom det som skrivits om något skulle strula, och man vet att personen är någorlunda aktiv på forumet. Dvs det krävs lite mer än bara en profil för att annonsera. Då är iaf en eller två skojare borta.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 275 visningar