Man blir bara förbannad när sådan som Johan får hålla på med att försöka fuska hela tiden. Det värsta för honom är väl att om han någon gång kommer att fånga en riktigt stor abborre kommer ingen att tro honom. Han har förbrukat sitt förtroende för länge sedan. Faktum är att fisken han fick i Norrland någonstans var en riktigt fin fisk som vägde en bra bit över kilot, men det räkte inte för Johan det utan han la till ett eller annat kilo..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Johan "rekordaborren" Persson slår till igen!!!
Collapse
X
-
Jag kan aldrig förstå människor som fuskar, oavsett vad det gäller...Ursprungligen postat av GardenGnomeSkitfiske på dig med Jerka!!
Jag kan ju på sätt och vis förstå att folk vill fuska för en guldrulle och i allra högsta grad för en fiskeresa. Men för ett UL spö och nån liten rulle...
Thats SAD!There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...
Kommentera
-
Börajr bli lite komiskt det här... Synd bara att det finns folk som går på hans lurendrejeri... Kan vi inte göra så att om någon här får en stor fisk så skickar vi den till han så han nån gång får vinna på ärlighet? Det är ju verkligen synd om han... Skulle behöva lite psykvård enligt mig... Det finns ju ett namn för sådana där inom sjukvården... Kan det vara Johan Persson syndromet det heter??
Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg
Kommentera
-
Ännu bättre är väl att vi skickar våra fiskar till honom så han kan mäta och väga dom. Då skulle vi alla höja våra PB:n väldigt snabbt...Ursprungligen postat av Allmana_miniKan vi inte göra så att om någon här får en stor fisk så skickar vi den till han så han nån gång får vinna på ärlighet?There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...
Kommentera
-
Haha, så sant så sant:PUrsprungligen postat av ~FB~PikeÄnnu bättre är väl att vi skickar våra fiskar till honom så han kan mäta och väga dom. Då skulle vi alla höja våra PB:n väldigt snabbt...
Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 522 visningar