Har en speciell jigg jag kör en hel del trolling med. Om jag inte minns fel är det storm. Observera att jag kan ha fel, det kan även vara ett annat märke.
Problemet är att jag har bara en kvar och MÅSTE verkligen få tag på nya men jag hittar inga.
Har kollat normarks katalog och deras hemsida men inte hittat någon. Kan de ha utgått? Om jag inte minns fel kom de i början på förra året. Tror de gjordes i två färger. En blå/svart som på bilden och en ljusare.
Jiggen har en flytkropp i sig som gör att den sjunkar väldigt sakta. En enkelkrok på ovansidan och en trekrok under, är ca 16 cm lång.
Bifogar en länk så ni kan se hur de ser ut.
Skulle vara väldigt uppskattat om ngn vet vart man kan få tag på dem!!!
//Elis
Problemet är att jag har bara en kvar och MÅSTE verkligen få tag på nya men jag hittar inga.
Har kollat normarks katalog och deras hemsida men inte hittat någon. Kan de ha utgått? Om jag inte minns fel kom de i början på förra året. Tror de gjordes i två färger. En blå/svart som på bilden och en ljusare.
Jiggen har en flytkropp i sig som gör att den sjunkar väldigt sakta. En enkelkrok på ovansidan och en trekrok under, är ca 16 cm lång.
Bifogar en länk så ni kan se hur de ser ut.
Skulle vara väldigt uppskattat om ngn vet vart man kan få tag på dem!!!
//Elis
men underligt att de la ner det efter bara en sommar...
Har redan börjat knåpa på min beställning!
Kommentera