fiske-feber nr 4/2005 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiske-feber nr 4/2005

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiske-feber nr 4/2005

Titel: fiske-feber nr 4/2005

Tillverkare: fiske-feber förlag ab
    Hemsida: http://www.fiske-feber.se/

Information om numret:
    Taktiskt gäddspinn - Ett spinnfiskeproffs bjuder på matnyttiga tips för effektivt gäddfiske.
    Flugbindning - Optimala flugmönster skapas bäst med äkta förebilder ute vid vattnet.
    Spännande ytmete - Det är något alldeles speciellt att se fisken ta ditt bete i ytan...
    Göstrolling - En riktig fantast bjuder på massor av knep inför sommarens trevligaste fiske.
    Dalälven - Få andra vatten erbjuder samma unika bredd och fiskemöjligheter i det oändliga.
    Fisketipset - Denna gång hjälper vi dig med grunderna för framgångsrik mäskning.
    Predatortackel - I artikelseriens sista del visar vi mängder av heta specialtackel.
    Amazonas - Ett djungeläventyr i jakten på mystiska fiskarter som få ens har sett på bild.

Med mera, med mera...

Bild:

Försäljningslänkar:
    Säljes i butik eller via prenumeration på http://www.fiske-feber.se/fiskesnack/

Personliga omdömen:
    - Funktion: Lika bra artiklar som vanligt ! Amazonas tycker jag verkar jäkligt mäktigt.
    - Kvalité: Kanon, bra kvalité på papper och foton.
    - Utseende: Lika bra betyg här också !
    - Pris: Helt klart värd sitt pris. Köp !

Hjälpavsnitt:
    - För att ge produkten ett betyg klickar du på "Rate Thread" överst i denna tråd.
    - Om du vill ge egna omdömen ang produkten eller kanske lägga till en försäljningslänk så kopierar du de avsnitten här ovan och fyller i med din info.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

För en gammal akvarist med malplacerat intresse så framstår just artikeln om malfisket i Amazonas som en skimrande superpärla i den övriga kolloriten. Nilabborrar och saltvattenmoster är säkert tuffa motståndare men Amazonas fiskar har en helt annan dragning på mig. Dit vill jag!
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Shit denna måsta ja köpa. Gäddspinn finally!
      Har som rekord gädda på 7kg hittills. Nu i sommar ska jag ändra rekordet till 10kg.

Kommentera

Jag har prenumererat på Fiskejournalen förut.
        Men när jag köpte den här tidningen så blev jag fast.
        Har snart gått ett år sen, och jag är lika nöjd ännu.
        Men jag har inget emot FFA och FJ, Köper ju dom oxå. Det finns ju alltid någon spännande läsning.
        Men kvalitén på fiskefeber är utöver det vanliga. Om 50 år, så är dom säkert i samma goda skick som nu.

Glad gädd,gös och abborre, torsk lax öring harr midsommar.

Kommentera

Ursprungligen postat av Unregistered2
          Jag har prenumererat på Fiskejournalen förut.
          Men när jag köpte den här tidningen så blev jag fast.
          Har snart gått ett år sen, och jag är lika nöjd ännu.
          Men jag har inget emot FFA och FJ, Köper ju dom oxå. Det finns ju alltid någon spännande läsning.
          Men kvalitén på fiskefeber är utöver det vanliga. Om 50 år, så är dom säkert i samma goda skick som nu.

Glad gädd,gös och abborre, torsk lax öring harr midsommar.
          mm, kvaliteten på fiskefeber är ett faktum. Kan bero lite på att dem släpper tidning varranan månad till skillnad från FFA och FJ som släpper den varje ny månad. Dem hinner nog finslipa den bättre då, välgjort. Men jag börjar bli riktigt trött på allt förbannat flugfiske som FFA och FJ har i. Det var ett tag sedan jag köpte något av dem men tvekar på att det blivit bättre.
          Senast ändrad av David Söderlund; 2005-06-23, 21:06.
          Har som rekord gädda på 7kg hittills. Nu i sommar ska jag ändra rekordet till 10kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av David Söderlund
            mm, kvaliteten på fiskefeber är ett faktum. Kan bero lite på att dem släpper tidning varranan månad till skillnad från FFA och FJ som släpper den varje ny månad. Dem hinner nog finslipa den bättre då, välgjort. Men jag börjar bli riktigt trött på allt förbannat flugfiske som FFA och FJ har i. Det var ett tag sedan jag köpte något av dem men tvekar på att det blivit bättre.

fj släpper inte tidning varje månad 9 nummer om året! vore jävligt bra om fiske feber skulle börja släppa 12 nummer om året jag tror att det skulle vara mycke lyckat!!

Kommentera

Precis: jag skulle också vilja ha en tidning varje månad. Det skulle bli perfekt.
              Tight lines!
              CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Ursprungligen postat av etuna_alex
                fj släpper inte tidning varje månad 9 nummer om året! vore jävligt bra om fiske feber skulle börja släppa 12 nummer om året jag tror att det skulle vara mycke lyckat!!
                Okej, hade fel då med nr. Men risken är att om dem ska slänga ihop 12 nr så kan kvaliteten på innehållet bli lidande. Bättre att dem tar sin tid och utför det rätt. Tidningen är ju tjockare än FJ och FFA så jag tycker det jämnar ut sig.
                Senast ändrad av David Söderlund; 2005-06-24, 14:15.

Kommentera

tro kanppast att kvaliten skulle bli sämre de har ju massa skribenter och gäst skribenter de kan ju plocka en hel del från danska fiskefeber också samt utnyttja de danska skribenterna ännu mer som de redan gör!=)

Kommentera

njao, jag tror iaf att dem gör rätt med att släppa 6 nr, dem gör nog bara den tunnare om dem släpper fler. Ligger säkert en tanke bakom varför de bara släpper 6. Skulle gärna villja se 12-20 nummer per år =0) annars men men.

Måste dra ut och köpa senaste nu, ska dra till fjälls om några dar så alltid skönt att ha en skön fisketidning att drömma i tills man är framme .
                    Senast ändrad av David Söderlund; 2005-06-25, 23:24.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                    11 svar
                    13 571 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg jimmy85
                    av jimmy85