Bompassets lov - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bompassets lov

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Qfisk Visa inlägg
    Du får, precis som jag, inom forumets regler skriva vad du vill. Däremot ställer jag mig frågande till hur du uttrycker dig.
    Varför ens skriva, som om det vore helt otänkbart, "Dock har jag läst åtskilliga inlägg, bloggposter och liknande från fanatiska gäddfiskare som deklarerat att de inte ens äter gädda."? Det är väl upp till dom ifall dom vill äta fisken eller inte? Varför ens ta upp det i samband med att i "anspråkslöshet skriva om hur du tagit det fångstlösa fisket till en helt annan nivå".
    Men det där var ju mitt bemötande av vad mojoman skrev om att det var fria fantasier när jag i mitt första inlägg skrev att de som sätter tillbaka den matfisk de fått upp åker till butiken och handlar mat (exemplifierat med pangasiusfilé, fiskpinnar och falukorv).

Kommentera

Wow! Sverige bør bli fullverdige medlemsland i NATO så dere får kommet dere ut i verden og kriget litt.....
      Team Colibri

Kommentera

Som grön metare lärde jag mig något nytt. Bedchair. Ha! Visst är den bekväm den gamla plaststolen som står och skräpar där i skogsbrynet vid mitt favoritfiskeställe men efter att ha kollat vad som finns i den vägen inser jag att man som metare kan mer eller mindre bosätta sig på fiskeplatsen. Hmmm... Nej, det är nog inte riktigt min melodi, men att kunna sitta och ta det litet roligt är faktiskt inte helt fel. Fast hade nu inte stolen redan stått där så hade väl mitt sittande fått utövas på en stubbe, en bit drivved eller någon inte alltför obekväm sten. Det finns gränser för vad den cykelburne fiskaren kan transportera.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
        14 svar
        3 123 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg uditsen
        av uditsen