Ursprungligen postat av RF FISHING
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gädda på 18,92kg fångad i Siljan...
Collapse
X
-
Tycker det var ett extremt ointelligent inlägg och inte ett dugg "skoj". Visa för helvete lite respekt! Även om du inte gillar honom så är det kanske någons farsa, morfar, farfar eller polare. Skriv ingenting som du inte skulle säga till honom ansikte mot ansikte.A thing is right when it tends to preserve the integrity, stability, and beauty of the biotic community. It is wrong when it tends otherwise. - Aldo Leopold
-
Visst gillar inte sportfiskare nät... men detta är ju snudd på NÄThat!Ursprungligen postat av RF FISHINGskulle varit gubben dom hittade i nätet istället för en sådan fin bjässe !!!!!!
Jag förstår att du inte är helt seriös men glöm då inte att lägga till
efter alla dina utropstecken. Sarkasm funkar inte så bra i skrift...
sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
De finns anhöriga som har förlorat folk på alla möjliga sätt... Alla dör i slutändan, frågan är bara hur.Ursprungligen postat av fiskarlennart Visa inläggDet finns faktiskt anhöriga som förlorat någon nära o kär just på detta sätt
Att önska död för någon annan är dock inte okej, som "RF FISHING" gjorde.
Jag skulle hellre skrivit " Vem av dem hittade de i nätet?"
Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Seriös eller inte, vissa saker skriver man inte utan håller för sig själv och besparar oss andra.Ursprungligen postat av RF FISHING Visa inläggjoooo för jag var ju så extremt jävla seriös när jag skrev det , klart jag inte vill hitta en gubbe i ett nät, men förstår du inte att det var på "skoj" eller är du bekant med killen på bilden eller ?

Kommentera
-
Snälla, hjälp till att rapportera in inlägg som inte passar på forumet och/eller bryter mot forumreglerna. Det är bara att klicka på den lilla varningstriangeln som finns under varje inlägg. På så vis får vi moderatorerna reda på de opassande inläggen mycket snabbare och kan också åtgärda dem snabbare.
Jag har raderat ett inlägg i denna tråd hittils.
Stor gädda! Helt klart!C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Det knackas på tok för mycket gädda i HELA Dalarna, mentaliteten är fortfarande kvar på 50-60-tal i mina hemkrokar vad gäller gädda och återutsättning av en fångad sådan "hen äter upp ALL finfisk(som även den klubbas men tas med hem till frysen eller spisen)".Live long and skitfiske på er!
Kommentera
-
Ja det är en tråkig inställning helt klart. Jag tycker dock att så länge de följer reglerna för vattnet så är det ändå inte den enskilde nätfiskaren som är den största "boven" utan kanske är det inställningen hos fvot som behöver förändras mest. Därför tycker jag att det är beklagligt med alla dessa kommentarer på ett forum om vilka nötter nätfiskarna är, tycker att man ist kan försöka förklara sin ståndpunkt för fvot, eller varför inte prata med fiskaren i fråga på ett trevligt sätt irl? Engagera sig i sportfiskarna eller lokal klubb är andra bra och trevliga sätt man kan välja att förändra attityder hos allmänheten. Många som kommenterar på forum är lite väl fräcka i mun, mentaliteten där verkar vara mer medeltid än 50-60 talUrsprungligen postat av Gonzo79 Visa inläggDet knackas på tok för mycket gädda i HELA Dalarna, mentaliteten är fortfarande kvar på 50-60-tal i mina hemkrokar vad gäller gädda och återutsättning av en fångad sådan "hen äter upp ALL finfisk(som även den klubbas men tas med hem till frysen eller spisen)".
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 316 visningar