Gäddfeber ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfeber ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Påhopp ? vart ser du ett påhopp någonstanns ?
    Jag undrade vart man kunde få tag på filmen och jag fick svaret på det. Tycker dock att det är rätt lågt att i ett forum sitta och säga LADDA NER. det är ju ett hån mot den/dom som har gjort filmen och visar på att man skiter i andra människor. Ser du det som ett påhopp så, ja då hoppade jag på någon .. Men jag har servetter att torka tårar med så hopp upp i knät så ska pappa trösta

Ursprungligen postat av MoSsE
    Ja du har inget att säga med andra ord.

Folk gav dig ett alternativ att du kan ladda ner den..istället för att bara säga nej jag föredrar att köpa filmen så börjar du argumentera och gör påhopp att dem istället kan "gå in och sno filmen"

Nån kanske bara ville ge dig ett tips?
    Senast ändrad av utter72; 2005-09-16, 13:02.

Kommentera

^^

Ice hacker läs vad ja skrev och säg om jag har fel eller inte...sen om du vill försvara din fiskesnack kompis, fine

Kommentera

En mycket bra film, jag köpte mitt ex på denna sajt.

Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Tyvärr har inte alla råd att köpa alla filmer man skulle vilja se. Det är klart man inte ska sitta och tanka hela tiden men jag tycker verkligen inte det gör någonting om man ladder ner en film. Det är min åsikt och jag skiter i vad alla ni andra tycker. Sköter ni ert så sköter jag mitt...

Kommentera

ladda den från DC gratis..att ladda ner från nätet är "olagligt" men kan absolut inte gämnföras med att gå till en butik och stjäla.

Visst är båda ett brott, men sannorlikheten att du ska åka dit för 1 film på nätet är som att fiska hela sitt liv utan att få en gädda
            Att åka dit har ju inte precis med olaglighet att göra, det är lika olagligt att stjäla den som att ladda ner det, faktumet kvarstår...
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Skäggbiff
              Tyvärr har inte alla råd att köpa alla filmer man skulle vilja se. Det är klart man inte ska sitta och tanka hela tiden men jag tycker verkligen inte det gör någonting om man ladder ner en film. Det är min åsikt och jag skiter i vad alla ni andra tycker. Sköter ni ert så sköter jag mitt...
              Tror inte han frågade "Vart laddar jag ner den?" utan "Vart kan jag KÖPA den?" eller läser jag så illa...

Så här ligger det till: Visst alla här inne tankar säkert film men faktumet kvarstår

Om filmen säljer bra kanske ansvariga fortsätter producera BRA fiskefilmer.
              Om dom tycker det går dåligt inte fan slösar dom en krona till på att göra en ny film !!

Jag har tankat massor med andra filmer oftast TV-ripp eftersom DVD;s är svåra att få tag på. Men eftersom detta var en av få filmer jag verkligen tyckte var bra så köpte jag filmen, även fast jag skulle kunna bränt den ist...
              Just för att uppmuntra till flera filmer...

Men visst, det är upp till var och en att välja, kom inte och gnata på "MERA FISKEFILMER " o.s.v. sedan bara.
              sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av ><((((º>
                Om man tänker några steg längre...
                Filmen är bra, inspirerande och lärorik. Är det inte schyst att betala för den så att de som producerat filmen kan fortsätta ge ut bra material?!

Jag tror inte dom har någon lust att fortsättningsvis göra svenska fiskefilmer av hög kvalité om ingen betalar för deras jobb.

Jag förmodar att du skulle bli ledsen och arg om någon kom och snodde det du lever på?

Ungefär jämförbart agerande mot våra lokala fiskehandlare som man ju faktiskt struntar i helt när man hellre handlar på billiga internet-butiker.
                Tänk på den då...

*** I ain't here on Business, I'm only here for fun ***
                http://promisedland.blogg.se

Kommentera

Ursprungligen postat av magnus_isaksson
                  Ungefär jämförbart agerande mot våra lokala fiskehandlare som man ju faktiskt struntar i helt när man hellre handlar på billiga internet-butiker.
                  Tänk på den då...

Du skulle haft en poäng där om det inte vore för det faktum att billiga internet-butiker inte är olagliga...
                  Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Vart tusan kan man få tag i filmen gäddfeber ? Är det något som har gått på tv eller är det en köpfilm ? Någon som har en ide var man kan komma över den ?

Ursprungligen postat av Flodebanan
                    Tror inte han frågade "Vart laddar jag ner den?" utan "Vart kan jag KÖPA den?" eller läser jag så illa....
                    Tydligen så läser du väldigt illa..står inte i nånstans "VAR KAN JA KÖPA DEN"

Allt tjafs börja med att nån viss person tog hårt på att nån gav ett tips om nerladdning.

För det andra har jag hört att det är inte olagligt att LADDA NER..däremot är det olagligt att DELA MED SIG!

Kommentera

Vart tusan kan man få tag i filmen gäddfeber ? Är det något som har gått på tv eller är det en köpfilm ? Någon som har en ide var man kan komma över den ?

Tydligen så läser du väldigt illa..står inte i nånstans "VAR KAN JA KÖPA DEN"

Allt tjafs börja med att nån viss person tog hårt på att nån gav ett tips om nerladdning.

För det andra har jag hört att det är inte olagligt att LADDA NER..däremot är det olagligt att DELA MED SIG!
                      MoSSE; VAKNA för fan Det är OLAGLIGT enligt SVENSK LAG att LADDA NER och LADDA UP. (Om jag inte minns fel sedan 1juli?)

Okej, han skrev inte det, men läser man mellan raderna förstår man tydligt att han menar det
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                      11 svar
                      13 553 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg jimmy85