Fast lite mer fiskporr kunde det vara senast fångade han ingen men idag blev det en snipa i alla fall. Men man skall kanske inte klaga inte ofta det är fiske på tv burken.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nytt fiskeprogram på Discovery Channel
Collapse
X
-
På fredag den 11 november handlar det tydligen om att fiska gädda i Västervik.Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Var det någon fler än jag som såg dagens program där Matt hängde på fiskeguiden Anders Forsberg för lite jerkfiske i Västervik? Ganska trevligt program, de fick en del fina gäddor. Vet icke om Discovery kör repriser på dessa program dock, för de som missade programmet.Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
De tgör de säkert, de kör alla sina program om och om igen i flera år. Så Chanserna at få se alla avsnitten igen är nog rätt stora.Ursprungligen postat av Petey21Var det någon fler än jag som såg dagens program där Matt hängde på fiskeguiden Anders Forsberg för lite jerkfiske i Västervik? Ganska trevligt program, de fick en del fina gäddor. Vet icke om Discovery kör repriser på dessa program dock, för de som missade programmet.
Kommentera
-
Nån som har det avsittetUrsprungligen postat av Petey21På fredag den 11 november handlar det tydligen om att fiska gädda i Västervik.
på datorn el vet var man kan "hämta" det PM mig isf.. Skulle va skoj o se, e ju inspelat i mina hemma vatten..
Fishing 4 Fun C&R
Kommentera
-
Det är repris i morgon måndag den 14 november klockan 09:00, bara att ställa in videon eller be någon som har Discovery att göra det.Ursprungligen postat av DeathConNån som har det avsittet
på datorn el vet var man kan "hämta" det PM mig isf.. Skulle va skoj o se, e ju inspelat i mina hemma vatten..
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
Kommentera
-
Gammal tråd, men..
Många vardagar kommer man hem från jobbet kl 8:30 (ja jag vet
)
Det som är riktigt gött med detta är en och en halv timme med fiske på tv!
Första timmen matt hayes, sista halvtimmen är med rex, men det får gå, för det handlar ju om fiske i alla fall
Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 522 visningar