Fast lite mer fiskporr kunde det vara senast fångade han ingen men idag blev det en snipa i alla fall. Men man skall kanske inte klaga inte ofta det är fiske på tv burken.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nytt fiskeprogram på Discovery Channel
Collapse
X
-
På fredag den 11 november handlar det tydligen om att fiska gädda i Västervik.Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Var det någon fler än jag som såg dagens program där Matt hängde på fiskeguiden Anders Forsberg för lite jerkfiske i Västervik? Ganska trevligt program, de fick en del fina gäddor. Vet icke om Discovery kör repriser på dessa program dock, för de som missade programmet.Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Petey21Var det någon fler än jag som såg dagens program där Matt hängde på fiskeguiden Anders Forsberg för lite jerkfiske i Västervik? Ganska trevligt program, de fick en del fina gäddor. Vet icke om Discovery kör repriser på dessa program dock, för de som missade programmet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Petey21På fredag den 11 november handlar det tydligen om att fiska gädda i Västervik.på datorn el vet var man kan "hämta" det PM mig isf.. Skulle va skoj o se, e ju inspelat i mina hemma vatten..
Fishing 4 Fun C&R
Kommentera
-
Ursprungligen postat av DeathConNån som har det avsittetpå datorn el vet var man kan "hämta" det PM mig isf.. Skulle va skoj o se, e ju inspelat i mina hemma vatten..
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
Kommentera
-
Gammal tråd, men..
Många vardagar kommer man hem från jobbet kl 8:30 (ja jag vet)
Det som är riktigt gött med detta är en och en halv timme med fiske på tv!
Första timmen matt hayes, sista halvtimmen är med rex, men det får gå, för det handlar ju om fiske i alla fallVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 484 visningar
1 gilla