Nytt fiskeprogram på Discovery Channel - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nytt fiskeprogram på Discovery Channel

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fast lite mer fiskporr kunde det vara senast fångade han ingen men idag blev det en snipa i alla fall. Men man skall kanske inte klaga inte ofta det är fiske på tv burken.

Kommentera

På fredag den 11 november handlar det tydligen om att fiska gädda i Västervik.
      Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Var det någon fler än jag som såg dagens program där Matt hängde på fiskeguiden Anders Forsberg för lite jerkfiske i Västervik? Ganska trevligt program, de fick en del fina gäddor. Vet icke om Discovery kör repriser på dessa program dock, för de som missade programmet.

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Ursprungligen postat av Petey21
          Var det någon fler än jag som såg dagens program där Matt hängde på fiskeguiden Anders Forsberg för lite jerkfiske i Västervik? Ganska trevligt program, de fick en del fina gäddor. Vet icke om Discovery kör repriser på dessa program dock, för de som missade programmet.
          De tgör de säkert, de kör alla sina program om och om igen i flera år. Så Chanserna at få se alla avsnitten igen är nog rätt stora.

Kommentera

Ursprungligen postat av Petey21
            På fredag den 11 november handlar det tydligen om att fiska gädda i Västervik.
            Nån som har det avsittet på datorn el vet var man kan "hämta" det PM mig isf.. Skulle va skoj o se, e ju inspelat i mina hemma vatten..
            Fishing 4 Fun C&R

Kommentera

Ursprungligen postat av DeathCon
              Nån som har det avsittet på datorn el vet var man kan "hämta" det PM mig isf.. Skulle va skoj o se, e ju inspelat i mina hemma vatten..
              Det är repris i morgon måndag den 14 november klockan 09:00, bara att ställa in videon eller be någon som har Discovery att göra det.

Kommentera

Gammal tråd, men..

Många vardagar kommer man hem från jobbet kl 8:30 (ja jag vet )
                Det som är riktigt gött med detta är en och en halv timme med fiske på tv!
                Första timmen matt hayes, sista halvtimmen är med rex, men det får gå, för det handlar ju om fiske i alla fall
                Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                64 svar
                15 484 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg .art