Ursprungligen postat av the_unknown
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Dagens sanning!
Collapse
X
-
Tror du kommer att trivas gott på Cypern. Gör dig ingen brådska tillbaka!Ursprungligen postat av WmmaVad är det här, man får inte svar på sina frågor.. Men okej, då frågar jag igen!.. Eftersom alla fiskar tillhör mej, och allt och alla har så svårt att inse det.. så erbjudar ja nu att nån ska få passa mitt akvarium nästa helg, då jag är borta i Cypern, för att registerar nya raser bla fiskarna där nere... Ett svar,, någon?!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Vad är du ute efter? Jag fattar inte poängen? Är det att du skojar lite om ren problematiken? Vem som kom först och vem som äger vad.
Ta bort gäst funktionen löser nog inte mycket. Se då när Flode satt och drev med allt och alla han hade många bilder mm men han kunde ju driva hej vilt ändå. Eller som den där killen som la upp 60kg slaktad gädda nyligen. Äh det bästa är väll bara att vara otrevlig i alla sina svar mot dom eller? haha
Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
-
Naturligtvis har du helt rätt, men vad jag menade var, då problemet är svårlöst blir det åtminstone lite jobbigare att posta en dylik tråd.Ursprungligen postat av këff
Ta bort gäst funktionen löser nog inte mycket.
[font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ghostNaturligtvis har du helt rätt, men vad jag menade var, då problemet är svårlöst blir det åtminstone lite jobbigare att posta en dylik tråd.
det finns ju andra saker man kan lägga sin överskotts energi på än sånt här skumskumt
Kommentera
-
Måste vara den längsta mening jag läst någonsin tror jag.Ursprungligen postat av WmmaVad är det här, man får inte svar på sina frågor.. Men okej, då frågar jag igen!.. Eftersom alla fiskar tillhör mej, och allt och alla har så svårt att inse det.. så erbjudar ja nu att nån ska få passa mitt akvarium nästa helg, då jag är borta i Cypern, för att registerar nya raser bla fiskarna där nere... Ett svar,, någon?!
Jag fiskar, därför ljuger jag.
Kommentera
-
Skitprat! De är mina. Jag har köpt dem allihop och det är nogrannt dokumenterat. Kolla gärna med Herr generalsekreteraren i FN eller varför inte med George W Bush som istället väljer att skjuta på djur.Ursprungligen postat av WmmaNu är det såhär, ta ej illa upp du som läser detta här!
Men alla fiskar, har tillhört min släkt i generationer, så att om jag var du skulle jag ge f*n i att fiska, för man vet aldirg vad som händer.. och om du nu ändå, fiskar och struntar i mitt råd, så räkna med att jag kommer och tar upp dej med nät! eller men en håv!! Det är mina fiskar!Så är det bara,, så ajja paja!
Så det är bara att sluta glappa, för alla mina kompisar får fånga hur mycket fisk de vill, för de är mina och alla som fiskar är mina kompisar. och jo jag har faktiskt lagfart. SÅDESÅH!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 300 visningar