Sitter här och håller på att packa ihop alla saker för på fredag går flyttlaset och allt vad det innebär. Inte nog med det ska man hinne fylla år fira svärfars 50års kalas samt att fixa båten så att man kan ge sig ut. Varför ska allt klumpa ihop sig på just den sista veckan innan gäddfiskeförbudet just då isen efter många månder börjar att släppa... fan det är för mycket nu.... tror att jag tar mitt spö och sticker och fiskar....
jaja man kanske får ta en stor till sommaren eller nått snyft =(
menmen jag får ju ett eget fiske rum tror jag iaf men det kommer väll filickvännen att ändra på. Man tror att man betämmer men lets face it det gör man inte ....
Jaja skitfiske på er andra som har tid att fiska
jaja man kanske får ta en stor till sommaren eller nått snyft =(
menmen jag får ju ett eget fiske rum tror jag iaf men det kommer väll filickvännen att ändra på. Man tror att man betämmer men lets face it det gör man inte ....
Jaja skitfiske på er andra som har tid att fiska
Ska ta en tur i ån ikväll efter jobbet.
Dessutom är du ett drag fattigare och rullen låter som en traktor 
Dock känns det som att man lätt skulle ha behovet av en 6-7 st olika till. Du hade några riktigt sköna spön. Ahh, alltid surt att sätta ett fint bete, som dessutom inte finns så lätttillgängligt. Rullen får FRB kolla på, verkar som han gjort ett hafsverk när den var uppe sist, det kan ju inte vara jag som gjort något..
sigpic
Kommentera