Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur har ni det Hemma :-)
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Waxin Visa inläggHar ett eget "gubbrum" med trumsett, jakt och fiskeprylar.
Skulle behöva större plats, så jag funderar på att flytta in grejerna i vardagsrummet och TV,n in i lillrummet.
Men jag måste nog skilja mig först
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mabo Visa inläggNu blev jag avundsjuk.. Är själv trummis, jägare och fiskenörd. Ett sådant rum skulle jag vilja ha! Garaget är inte så mysigt, mest praktiskt.
Ska städa lekrummet i helgen så kommer det nog upp en bild i Team Hauki-bloggen
Kommentera
-
Sambon brukar fräsa ifrån lite försiktigt när det börjar bygga på med saker i hela huset.
Dock kan jag förvara stora mängder saker i båda hallarna.
Har ett riggat spö i den ena, 3-4st i den andra hallen. Där förvaras också fiskeväska och några plastbackar (som borde vara i källaren) med fiskesaker som jag inte använder för tillfället.
Sedan har jag ju självklart ett köksskåp med fiskesaker och ett köksskåp med elektronik. Detta börjar dock sakta tas över av annat skit, köksutrustning.
Självklart har jag ju en del utrustning i vardasrummet och i köket när jag meckar med det. Som igår satt jag och monterade krokar på mina jerks i köket, hon satt med och vi hade en väldigt trevlig stund.Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
Hade tidigare allt i förrådet i källaren, slutade med att det stod och låg fiskegrejer lite överallt inne.
Har renoverat och varmisolerat garaget i vinter och har flyttat ut all utrustning i hyllan där och har spöna i spöhållare i garagetaket.
Rätt skönt att få ha grejerna ifred så slipper man att sambon tjatar på att grejerna är i vägen inne i huset =)
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 466 visningar
1 gilla