HotSpots Ingarö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HotSpots Ingarö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• HotSpots Ingarö

Någon som är bosatt runt ingarö och har lite fina gäddvikar att dela med sig av, är övertygad om att 98% av alla fiskare här är så giriga och vill inte avslöja sina smultronställen, men någon god själ måste det ju finnas! hehe
    (inget ont menat till dom giriga :P)

Skitfiske!
    C&R, visst, men i grund och botten så är fisk till för att ätas!

Ursprungligen postat av n0rell
    Någon som är bosatt runt ingarö och har lite fina gäddvikar att dela med sig av, är övertygad om att 98% av alla fiskare här är så giriga och vill inte avslöja sina smultronställen, men någon god själ måste det ju finnas! hehe
    (inget ont menat till dom giriga :P)

Skitfiske!

nu har jag tyvärr inga hotspots runt ingarö, men att någon som har det lägger ut dom (eller andra hotspots) på ett offentligt forum verkar lite långsökt. att kalla folk för giriga, för att dom inte vill att deras ställen ska fiskas sönder är bara fjantigt (även om du förhoppningsvis gör det med glimten i ögat, så är det många som inte gör det). dom flesta som har riktigt bra hotspots, har förmodligen lagt ner en hel del tid och kunskap på att hitta dom. OM nu någon skulle berätta om grymma fiskeplatser runt ingarö på ett ofentligt fiskeforum, så kan du ju själv gissa hur sönderfiskad den platsen skulle bli på kort tid.

det som är girigt är snarare att inte orka ta sig tid att hitta egna hotspots, utan åka snålskjuts på andras ansträngningar och kunskaper. tänk på att det tar ofta många timmars fiske och många liter bensin för att hitta bra fiskeplatser. och att då få dom platser man hittat, sönderfiskade, känns förmodligen inte så lockande.

nää, läs dig till så mycket du kan om fiskars beteenden, läs fisketipsen från erfarna fiskare, åk ut och fiska och testa olika platser under olika förutsättningar. på detta sätt hittar du dina egna hotspots och kan känna dig nöjd över det. ett bra tips är att försöka få tag på sjökort över det område du tänker fiska på, där ser du förutsättningarna som råder och kan planera fisketuren på ett vettigt sätt.
    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
    \m/

Kommentera

Håller helt med ALQ för en gångs skull. Även om jag helst skulle formulerat det hela lite elakare...

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
        nu har jag tyvärr inga hotspots runt ingarö, men att någon som har det lägger ut dom (eller andra hotspots) på ett offentligt forum verkar lite långsökt. att kalla folk för giriga, för att dom inte vill att deras ställen ska fiskas sönder är bara fjantigt (även om du förhoppningsvis gör det med glimten i ögat, så är det många som inte gör det). dom flesta som har riktigt bra hotspots, har förmodligen lagt ner en hel del tid och kunskap på att hitta dom. OM nu någon skulle berätta om grymma fiskeplatser runt ingarö på ett ofentligt fiskeforum, så kan du ju själv gissa hur sönderfiskad den platsen skulle bli på kort tid.

det som är girigt är snarare att inte orka ta sig tid att hitta egna hotspots, utan åka snålskjuts på andras ansträngningar och kunskaper. tänk på att det tar ofta många timmars fiske och många liter bensin för att hitta bra fiskeplatser. och att då få dom platser man hittat, sönderfiskade, känns förmodligen inte så lockande.

nää, läs dig till så mycket du kan om fiskars beteenden, läs fisketipsen från erfarna fiskare, åk ut och fiska och testa olika platser under olika förutsättningar. på detta sätt hittar du dina egna hotspots och kan känna dig nöjd över det. ett bra tips är att försöka få tag på sjökort över det område du tänker fiska på, där ser du förutsättningarna som råder och kan planera fisketuren på ett vettigt sätt.

fy fasiken va bra sagt har mycket hotspot runt ingarö eftersom jag bor där!!

jag har laggt så mycket tid för att hitta mina hotspot!!

du får väll göra som alla andra ut och leta ist för att få något gratis!!!!
        Keep talking about me, You are just making me famous..
        MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
        www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av KG?
          Håller helt med ALQ för en gångs skull. Även om jag helst skulle formulerat det hela lite elakare...
          Håller oxå med ALQ även om jag har svårt att erkänna det...

Kommentera

Ursprungligen postat av -GäddUngeN-
            fy fasiken va bra sagt har mycket hotspot runt ingarö eftersom jag bor där!!

jag har laggt så mycket tid för att hitta mina hotspot!!

du får väll göra som alla andra ut och leta ist för att få något gratis!!!!
            Om vi ska vara ärliga så undrar jag hur mycket tid du har lagt ner för att hitta hotspotsen runt Ingarö? Jag vet också en del heta ställen i området, men dom allra flesta har jag fått serverat av mina medfiskare. Vilket givetvis är ännu en anledning för mig att inte sprida dom vidare.

Kommentera

Ursprungligen postat av KG?
              Om vi ska vara ärliga så undrar jag hur mycket tid du har lagt ner för att hitta hotspotsen runt Ingarö? Jag vet också en del heta ställen i området, men dom allra flesta har jag fått serverat av mina medfiskare. Vilket givetvis är ännu en anledning för mig att inte sprida dom vidare.

jag har lagt mycket mycket tid och fått utdelning för de.
              Keep talking about me, You are just making me famous..
              MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
              www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

en ö broder vad trevligt
                http://www.smackibacken.se Resor
                http://puls.smackibacken.se Blogg
                http://www.bindsex.se Flugor

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg