Ursprungligen postat av esox88
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Annonser på blocket...
Collapse
X
-
Ja nåns nr e ju lätt o fixa. Men lär ju va lite folk som undrar när ngn annan svarar än den som står i annonsen... Men folk drar ju sig inte för nått numer..
Tråkigt att du blivit "drabbad". Aldrig handlat av dig men du verkar ju då hedervärd o så pass insatt att du inte säljer en rulle med fel låda :p
Kommentera
-
Haha ne, inte direkt. Stahre och jag hade smsat tidigare ikväll och plötsligt frågade han om jag sålde en tranx och ett w8 :S aningen förvånad.Ursprungligen postat av esox88 Visa inläggJa nåns nr e ju lätt o fixa. Men lär ju va lite folk som undrar när ngn annan svarar än den som står i annonsen... Men folk drar ju sig inte för nått numer..
Tråkigt att du blivit "drabbad". Aldrig handlat av dig men du verkar ju då hedervärd o så pass insatt att du inte säljer en rulle med fel låda :p
Och dom som verkligen känner mig vet ju att jag inte skulle röra ett westinspö ens med pincett ;D
Kommentera
-
Hahaha:pUrsprungligen postat av F Sjöborg Visa inläggOch dom som verkligen känner mig vet ju att jag inte skulle röra ett westinspö ens med pincett ;D
Kommentera
-
Inte för att vara den som är den, men har du känt på ett W8? Jag gillar det skarpt och för halva priset så är det nog det mest prisvärda spöt jag äger.Ursprungligen postat av F Sjöborg Visa inläggOch dom som verkligen känner mig vet ju att jag inte skulle röra ett westinspö ens med pincett ;DHette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...
Kommentera
-
Ja, jag är föga oimponerad. Men färgen är fin.Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inläggInte för att vara den som är den, men har du känt på ett W8? Jag gillar det skarpt och för halva priset så är det nog det mest prisvärda spöt jag äger.
Min höga misstro på kling och klang gör att jag helst besparar min egna tid och ork genom att inte göra mig mödanUrsprungligen postat av stahre87 Visa inläggGilar man inte den typ utav aktion så gör man inte . jag är en av dom
Urkundsförfalskning, men det hinner ju i sopen innan det ens hamnat på polisens skrivbord
Kommentera
-
Skum eller oskum? Texten stämmer inte med bilden iaf...
Samma annonsör som första inlägget handlar om??
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar