Svenskan 2007 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svenskan 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Svenskan 2007

    Hejsan!
    Har sett att det finns en hel del intresse i att ställa upp med ett lag i svenskan (2007) här på FS. Så ja tänkte att alla som är intresserade av att starta upp ett någorlunda seriöst lag och som tror att dom har något att tillföra kan adda mej på msn så kan vi snacka vidare där. dalis_90@hotmail.com Bor själv i Gävle och satsar så mycket ja kan å kan bidra med satsningar på vimma och lite annat. Det kan ju vara bra om vi får lite spridning på lagmedlemmarna så att vi kan satsa efter många olika arter Sen ser jag gärna att det kommer med lite unga talanger Det blir ju för i övrigt varken speciellt dyrt eller komplicerat att ställa upp då det bara kostar drygt 27 kr per person om vi blir fullt lag (15 pers) Så till en början handlar det bara om att ställa upp för att lära sig och få erfarenhet och kanske komma några platser upp från botten. Laget i sig behöver inte ens ha nåt att göra med FS om vi inte vill utan vi kan heta nåt helt annat.
    Jag vet att detta ämne har varit uppe förut och jag vill bara att de som är verkligt seriösa ang. att ställa upp addar mig.
    Mvh Mattias Dalstål
    Senast ändrad av Dalis; 2006-06-20, 07:50.
    Den förste att gå Ad Hominem förlorar

  • #2
    Lyfter tråden.
    Men ja måste säga att det är konstigt att ingen visar nåt intresse när det var så mycket snack om det här tidigare år.
    Den förste att gå Ad Hominem förlorar

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    • Newborn
      Svar till Värde?
      av Newborn
      Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
      2024-01-13, 20:31
    • Knox88
      Värde på spön ?
      av Knox88
      Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
      2023-08-13, 11:49
    • Backslag
      Svar till Cisco Kid, mindre
      av Backslag
      Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
      2023-09-03, 20:16

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
    15 svar
    4 576 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Henke E
    av Henke E
     
    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
    63 svar
    13 585 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg RUSTY HOOK  
    Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
    16 svar
    1 467 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg mrfisker  
    Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
    19 svar
    5 329 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Henke E
    av Henke E
     
    Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
    20 svar
    25 573 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Henke E
    av Henke E
     
    Arbetar...
    X