Skulle beställa en amb 5001b och en phantom "orange crunch" från sportfiskebutiken och det krånglade redan en kvart efter beställningen. Jag fick ingen orderbekräftelse så jag skickade ett mail till dom. Efter ett tag kom orderbekräftelsen och allt va frid och fröjd. 2 dagar senare fick jag hem ett avi som jag sedan skulle lösa ut på posten (ICA) När jag fick det så frågade dom om ja inte skulle betala den för det stog att det skulle betalas kontant men dom fick inte in nånting i datorn. Så dom sprätte upp paketet för att kolla om nånting mer låg i lådan som dom kunde skriva in i datorn. (tur att jag inte gillar det analt och hade beställt en buttplug) Dom fick inte in nånting så jag skulle få betala på nått annat sätt sa dom. För det va med ett förfall datum så pengar skulle betalas in! När jag kom hem med paketet upptäcker jag att det är fel färg på draget, så jag blev ännu mer upprörd och svor lite lätt. SEN tog jag upp rullen och testvevade men det va så trögt så jag trodde jag hade på en fisk redan. Sen frikopplade jag spolen och gjorde ett låtsas sving och då knäppte inte spolen tillbaka. Fick veva några ännu trögre varv innan den knäppte tillbaka! Blev måttligt förbannad så jag skickade in ett mail till dom och frågade va jag skulle göra. Och jag va bara tvungen att skriva in det här. Så arg är jag
SKÅNELAINEN SINAPPI
Kommentera