BromanOdell erfarenhet? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BromanOdell erfarenhet?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• BromanOdell erfarenhet?

Har någon av er fiskat med BromanOdells spön? Det vore kul att höra vad ni tycker, är de prisvärda? Snälla om ni inte har fiskat med dessa spön.....så håll igen era synpunkter på spöna!
    <*)))>< <*)))>< <*)))><
    Sitt inte där och slöa, ut och fiska!!!

Ursprungligen postat av Skitfiskaren
    Har någon av er fiskat med BromanOdells spön? Det vore kul att höra vad ni tycker, är de prisvärda? Snälla om ni inte har fiskat med dessa spön.....så håll igen era synpunkter på spöna!
    tjena skitfiskaren ...
    bromanodell spöna är helt reko vi säljer dem i butiken o de är verkligen funkis jerk o popper spödet är grymt skönt. vilket spöd är du ute efter ?
    http://www.screamers.se

Kommentera

Hej,
      Har både fluga och haspel av deras spön. Dom är helt underbara och jag kommer troligtvis bara köra på BROMANoDELL spön i framtiden. Haspelspöna har en hel aktion som gör att man både kastar långt och fram för allt så fightar man fisken grymt bra. Flugspöet som jag har är möjligtvis lite långsammare men så grymt mycket mer känsla än många andra. Kan definitivt rekommendera dig dom...

Kommentera

Vad är det för spö som du är ute efter? Jag har ett spinn och ett flugspö som jag är grymt nöjd med (flugspöt är en 5-6 special series, spinn ett BETA 10-40 gram ) Tittar även nu på att inhandla ett JERK BETA 40-140 gram som jag har hört mycket gott om, om man jämnför med konkurrenterna!

Titta på

Kommentera

Hilton, jerkspöt är kanon. Har ett Betaspö i jerk och ett beta flug.

Sen att det är marknadens snyggaste spön gör ju inte saken sämre. Fiske är som jag tidigare sagt vackert

Blir snart ett spinnspö i kollektionen också......

Kommentera

Har ett Esox Lucius 6.3" 250gram som e det absolut skönaste spöt jag jerkfiskat med. Hade dock bekymmer då det gick av när jag kastade, men jag hoppas inte det avskräcker för jag kan ju fått ett skadat/feltillvärkat/demo spö. Återkommer om det uppstår problem vid reklationen.

Kommentera

Har esox lucius 40-140 gram. Grymt skönt spö för lite lättare jerkbaits. Bra känsla, lätt och 2-delat vilket är smidigt..
              Min blogg

Kommentera

Har flera olika BromanOdell , Jerk , Popper och spö till multirulle , riktigt skön känsla i spöna man får en härlig direktkontakt med fisken,

Kommentera

Vart sponsrad med 1 st Esox Lucius jerk (40-140g) samt ett 10fots öringspö (20-40g) inför en expedition till Mongoliet i sommras.
                  Desvärre vart hela rasket stulet i Kazakhstan, men fram till dess funkade prylarna helt reko och jag kan absolut rekomendera Bromans grejer.

//Bandis

Kommentera

Lindstrand och övriga vilka andra jerkspön har ni fiskat med?
                    Har ni fiskat med riktigt bra grejor skulle ni förstå skillnaden.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                    11 svar
                    13 577 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg jimmy85
                    av jimmy85