I ärlighetens namn så är det mycket sällan som jag åker hem från en fisketur och glatt kan konstatera att jag fått bra med fisk. Ofta kan jag bara notera att jag slipper alla bekymmer med rensning...om ni förstår vad jag menar.
Ändå så blir jag mer laddad inför varje fisketur. Jag vill bara ha mer och mer fiskeprylar. Grejerna ska vara dyrare och dyrare. I tanken så vill jag ha lite prylar men det som jag har ska vara de som jag verkligen vill ha. Problemet är att jag vill ha allt! Jag vill åka på längre fiskeresor och jag vill fiska längre tid.
Om jag varit normalt funtad så borde jag ha tappat intresset för länge sen, men jag antar att det är någon problem jag har. Ett problem som jag inte har något intressa att lösa!
Skitfiske på er allesammans!
Ändå så blir jag mer laddad inför varje fisketur. Jag vill bara ha mer och mer fiskeprylar. Grejerna ska vara dyrare och dyrare. I tanken så vill jag ha lite prylar men det som jag har ska vara de som jag verkligen vill ha. Problemet är att jag vill ha allt! Jag vill åka på längre fiskeresor och jag vill fiska längre tid.
Om jag varit normalt funtad så borde jag ha tappat intresset för länge sen, men jag antar att det är någon problem jag har. Ett problem som jag inte har något intressa att lösa!
Skitfiske på er allesammans!
Har nyss skaffat jerk för typ 2,5 veckor sedan och jag vill bara fiska mera efter varje boompass, på mina 2,5 veckor med jerk har jag tagit 2 gädder ( se fotoalbum ), båda från land eftersom jag inte har båt, iaf så har du så rätt i att man är konstant beroende av att köpa nya beten!'

Kommentera