Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Daiwa Millionaire/St Croix samma rulle?
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
det är inte samma rulle. det är en helt annan rulle möjligtvis en kopia. dom säljer denna för ca 200$ här http://www.tackledirect.com/st-croix...ing-reels.html
-
Jepp det stämmer bra det... kostar 200 på alla ställen jag hittat.
Förmodligen är den en kopia, alla modellerna är identiska med hur Daiwas ser ut både storleksmässigt och designmässigt.
Är dom bara i närheten av samma klass som en Millionaire så ska jag defenitivt prova.
Hur är St Croix prylar? Har aldrig testat något från dom...
Kommentera
-
Det är en Daiwa-rulle i grund o botten. St.Croix har beställt dessa från Daiwa med lite småförändringar...typ tumtangent i metall istället för plast. Kanske har den något lager mer eller mindre oxå. Men rullarna är tillverkade av Daiwa o i stort sett identiska. Cabelas hade även en egen variant av Daiwa Capricorn för något år sedan..
Kommentera
-
-
Har noen Premier Musky spö fra St Croix, og er mycket nöjda med dem. (och fler på veg :P)Ursprungligen postat av ManhoodJepp det stämmer bra det... kostar 200 på alla ställen jag hittat.
Förmodligen är den en kopia, alla modellerna är identiska med hur Daiwas ser ut både storleksmässigt och designmässigt.
Är dom bara i närheten av samma klass som en Millionaire så ska jag defenitivt prova.
Hur är St Croix prylar? Har aldrig testat något från dom...
Rullen e som hippo sejer en Daiwa Millionaire, av den dyra typen, husker inte hva den heter.
Michael'dawg, mans best friend!
Kommentera
-
Haha... finns inte skönare mer långkastande spinnrullar än en Millionaire, och är det nu typ samma rulle så är det ett kap!Ursprungligen postat av HippoJavisst, om man nu gillar smäck som detta.. = )
Någonting för alla Ambassadeurfreaks att prova på...
ps. Finns ett gäng Svängstarullar där hemma också
Kommentera
-
CV-Z heter dom, kolla min avatar...Ursprungligen postat av PikopathRullen e som hippo sejer en Daiwa Millionaire, av den dyra typen, husker inte hva den heter.
Michael
Har också hört mkt gott om dom spöna. Kanske ta ett sånt när man ändå ska beställa hem. Finns på muskyshop såg jag.
Kommentera
-
Skall du beställa Manhood, är på i så fall? Ringer dig ikväll.
/MT
Kan tänka mig en St. Croix rulle och spö.Senast ändrad av Muskytracker; 2006-10-19, 14:07.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 522 visningar