Tack för mig - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tack för mig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

    Ja, vilka fel har Ni gjort för att få det så mycket sämre då?
    Ehhhh det var väl ändå inte VI som släppte FS till Sportfiskarna eller???

    Jag varje fall Saknar Bergman här och några andra Moderator som jag inte sett på ett tag
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #22
      Ja, vad tröttnade dom på då?

      Kommentera


      • #23
        Full eller troll!?

        Kommentera


        • #24
          Ursprungligen postat av Julle68 Visa inlägg
          Full eller troll!?
          Ser möjligtvis ut som ett troll i det riktiga livet... dock spik nykter.

          Ni som är gamla här måste väl ändå förstå att jag och flera med mig nya medlemmar här tycker det är förbannat tråkigt att mötas av och varje dag läsa gnäll från vad jag tror ör vuxna människor. Jävla förskolefasoner!

          Ni som varit reggade här sen 2009 har nu haft 10 år på er att skapa någonting stort och bra men ni alla verkar tycka att hela forumet är skit och allt var bättre förr. Är det forumets skapare som bär hela skulden eller är det dom som har tagit över driften som är roten till problemet?

          Jag vill absolut se ett levande forum där både nya och gamla idéer får utrymme med relevanta och sakliga argument.

          Jag ger er MIN syn på det hela... men jag som ny kanske bara ska använda sökfunktionen och hålla käften tills jag har tio års erfarenhet av hur proffsen här SKA tycka och tänka?

          Kommentera


          • #25
            Kom igen gott folk vi kan bättre än så här. Varför blir det fart på inläggen när det handlar om att" platta till varandra". Är det så viktigt att vinna tangentfajten? blir inte det ett bevis på att vi lägger mer energi på att tjafsa än att göra forumet bättre genom bra uppslag.
            Alla är precis lika viktiga/välkomna att skriva.
            Jag kommer att öppna en tråd - häng på där med er energi.
            Peter b

            Kommentera


            • #26
              Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

              Ser möjligtvis ut som ett troll i det riktiga livet... dock spik nykter.

              Ni som är gamla här måste väl ändå förstå att jag och flera med mig nya medlemmar här tycker det är förbannat tråkigt att mötas av och varje dag läsa gnäll från vad jag tror ör vuxna människor. Jävla förskolefasoner!

              Ni som varit reggade här sen 2009 har nu haft 10 år på er att skapa någonting stort och bra men ni alla verkar tycka att hela forumet är skit och allt var bättre förr. Är det forumets skapare som bär hela skulden eller är det dom som har tagit över driften som är roten till problemet?

              Jag vill absolut se ett levande forum där både nya och gamla idéer får utrymme med relevanta och sakliga argument.

              Jag ger er MIN syn på det hela... men jag som ny kanske bara ska använda sökfunktionen och hålla käften tills jag har tio års erfarenhet av hur proffsen här SKA tycka och tänka?
              vuxet jag lägger ner, 2 mån sen du regga dig och du verkar kunna precis Allt, suck.....
              Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
              Flugfiske är en Livs-stil
              2016 har jag blivit Multifrälst

              Kommentera


              • #27
                Nu är det gnälligt i överkant här, att enbart dissa nya och FS är väl ingen framkomlig väg... varför göra en sak över att man lämnar? Det kan nog både FS-administratörer och läsare se tids nog, sluta skriv bara. FS har blivit GS, gnällsnack...

                Kommentera


                • #28
                  Sportfiskarna tog över forumet.
                  Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

                  Kommentera


                  • #29
                    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                    Nu är det gnälligt i överkant här, att enbart dissa nya och FS är väl ingen framkomlig väg... varför göra en sak över att man lämnar? Det kan nog både FS-administratörer och läsare se tids nog, sluta skriv bara. FS har blivit GS, gnällsnack...
                    Att starta en tråd över att man lämnar ett forum är lika begåvat som att ringa upp nån och säga att man ska lägga på luren. Bara ute efter uppmärksamhet om du frågar mig. Finns tydligen många sätt.

                    (För att vara tydlig - håller alltså med anteman)

                    Kommentera


                    • #30
                      Ursprungligen postat av John A Visa inlägg

                      Att starta en tråd över att man lämnar ett forum är lika begåvat som att ringa upp nån och säga att man ska lägga på luren. Bara ute efter uppmärksamhet om du frågar mig. Finns tydligen många sätt.

                      (För att vara tydlig - håller alltså med anteman)
                      Jag drog lite på mun när deltagandet på ett sportfiskeforum beskrevs som ””en era”. Själv finner jag mitt deltagande som en helt egen epok i världshistorien.

                      image_larger_version_name_size_id
                      Senast ändrad av holden; 2019-08-04, 00:09.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 575 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 563 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 463 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 328 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 571 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X