Originally posted by Push-Up
Sedan har du kanske inte koll på HÖ-fisket så mkt, men våren var otroligt trög på det fisket. Polare till mig körde 3 dagar i tre båtar och landade en godkänd fisk. Det var det sämsta han kunde minnas av sina ca 20 år som HÖ-svingare.
Sedan har du kanske inte koll på HÖ-fisket så mkt, men våren var otroligt trög på det fisket. Polare till mig körde 3 dagar i tre båtar och landade en godkänd fisk. Det var det sämsta han kunde minnas av sina ca 20 år som HÖ-svingare.
Henrik; Kom in i matchen nu. En dags fiske säger inte mycket. Precis som Push-Up säger hade det bara varit att slanta upp licenspengar så hade de säkert knipit nån när förhållandena varit de rätta.
//K
Kommentera