jag tycker som sagt här ovan, att årets vildmark fiske inte har hållit ngn speciellt hög kvalite,
minns förra året då fiskade dom regnbåge på (är inte säker rätta mig om jag har fel) nya zeeland,
och var i rysslan å fiskade lax osv.... kingfish fiske också, sen i avsnitt ännu längre tillbaka var det abborrfiske det var också skoj som fan,
men att i "gäddprogrammet" sätta sig i en så liten båt att den håller på att sjunka och svt´s kameraman/män får sitta på land och filma är juh verkligen det sämsta dom gjort, det programmet måste verkligen varit en praoelev som planerat.
så för er som inte sett dom äldre vildmark fiske, låna dom av ngn och jämför så fattar ni vad jag menar, det är klart en kvalitetsskillnad.
minns förra året då fiskade dom regnbåge på (är inte säker rätta mig om jag har fel) nya zeeland,
och var i rysslan å fiskade lax osv.... kingfish fiske också, sen i avsnitt ännu längre tillbaka var det abborrfiske det var också skoj som fan,
men att i "gäddprogrammet" sätta sig i en så liten båt att den håller på att sjunka och svt´s kameraman/män får sitta på land och filma är juh verkligen det sämsta dom gjort, det programmet måste verkligen varit en praoelev som planerat.
så för er som inte sett dom äldre vildmark fiske, låna dom av ngn och jämför så fattar ni vad jag menar, det är klart en kvalitetsskillnad.
Känns som om du kritiserar alla program hitills pga dålig kvalitet. Låter bottenlöst lixom :-? Klankar på så vis i mina ögon att fiske endast handlar om att ta de största fiskarna och att de är totala oduglingar som inte gör det när kameran rullar. Måste kvalitet innebära lååånga resor till svindyra platser. Hur många ggr har man inte varit på en plats en dag å haft grymt fiske och sedan dagen efter total dött? Lite respektlöst tycker jag, hoppas jag tolkat fel, i så fall kan du bortse från mina inlägg! OK? För övrigt ger programmen inte mig ngt heller, men "svensson" i soffan uppskattar det garanterat om man kollar till tittarsiffrorna, därför lyfter jag på hatten å säger bra jobbat....svinga lugnt....

Kommentera