Vildmark - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vildmark

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vildmark

Är det bara jag som tycker att årets vildmarksserie är värdelöst hittils? Förra året var det ju nilabborre och liknande. I år små lakar, småöringar och senast smågäddor. Jag vill se fight

Var det inte lite skoj att se den där guiden skämma ut sej i tv oxå "perfekta förhållanden för havsöring" och så inte ett hugg. Hyfsat sugen man blev att betala 3000 spänn för en dag med den killen.
    my precious....

Nä nu var du elak.. my precious..
    www.norpan.se

Kommentera

men ärligt först för dom två gäddor, sen säger han att det är prefekt förhållande för havsöring och inte ett hugg får dom, en liten gäddsnipa istället Bättre reklam kan man ju göra för sej själv så att säga
      my precious....

Kommentera

Henrik, inte lätt å ta fisk på beställning som du kanske vet. Att på en dag filma ihop vad du skulle kalla drömfiske är ju tämligen omöjligt. Jean hade säkerligen Guidat flera dagar om SVT pröjsat för det. Men så var inte fallet. Av det fisket som det blev tycker i alla fall jag att de gjort ett bra jobb och fått med mkt av det runt omkring som oxå är mkt värdefullt men som lätt glöms bort av oss som fiskar "jämt". Säkert sitter 90% av tittarna i soffan hemma och dammar av fiskegrejjerna efter att ha sett programmen och då är ju målet nått med filmen (egen tro). Sedan har du kanske inte koll på HÖ-fisket så mkt, men våren var otroligt trög på det fisket. Polare till mig körde 3 dagar i tre båtar och landade en godkänd fisk. Det var det sämsta han kunde minnas av sina ca 20år som HÖ-svingare. För övrigt är det många som betalar just 3000 spänn för en dag med en guid bara för att sno erfarenheten som denna lärt sig på många års fiske, dvs. många betalar för att gå köksvägen för framgång, kunskap förkortar tiden mellan nappen, en del betalar mer än gärna för det....svinga lugnt....
        Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
        Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
        Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Hehe näe jag vet. Det är omöjligt att "beställa" bra fiske. Jag tog kanske i lite där med "skämma ut sej" och det stämmer att jag inte har koll alls på havsöring. Det är nåt jag aldrig nånsin kommer att ge mej in på. Jag vill att det ska hugga så mkt som möjligt så jag rangordnar abborre - gös - gädda - regnbåge. Jag har oxå åkt ut med guider spec på gäddfiske. Och jag måste säga att det finns många som inte är speciellt duktiga
          my precious....

Kommentera

1. henrik...jag tror inte att jag har sett ett enda possitivt inlägg av dig här på FS sen jag blev medlem ( om man bortser från det lilla erkännadet här ovan )men ändå..ganska trist om jag får säga det själv..

2. Det visas så otroligt lite fiske på teve nu för tiden, så det lilla som visas får man uppskatta tycker jag. Jag gillar programmen..och för att sätta ihop en riktigt bra fiskefilm med storfiskar och så, så krävs nog minst en säsongs intensivt fiske..jag tycer att dom på svt har gjort ett bra jobb och ska ha en eloge för sitt initiativ till att visa fiske i teve!!
            Senast ändrad av tribal; 2003-05-31, 22:29.

Kommentera

Henrik, bara för att man titulerar sig spec. guide el. liknande behöver man inte vara bra på det.
              Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
              Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
              Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

ja mren om man säger att det är perfekta förhållanden så borde man få nått så ja håller med henrik
                Blää

Kommentera

tribal: det är klart att man får vara glad för det man får. jag tycker ändå att man sålänge man betalar för nåt borde få valuta för pengarna Du tycker jag är negativ? På vilket vis då? Gnäller jag på saker som är bra tycker du? Det tycker inte jag.......
                  my precious....

Kommentera

hehe näe det ska gudarna veta att det finns miljoner yrkesmänniskor som är nåt helt annat än vad dom utger sej för att vara
                    my precious....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                    11 svar
                    13 510 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg jimmy85