Black Friday REA - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Black Friday REA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Finns massvis med grejer som är kraftigt nedsänkta hos flera handlare, det handlar mer om hurvida det råkar förefalla att det är sådana saker man är ute efter just nu eller inte som är frågan. Det svåra är väl att avgöra hurvida det ändå är tänkt att det skall sättas ner priser på dessa grejer framöver.
    Ta nya Westins wintersuit t.ex, det är typ 500:- billigare än när jag köpte det för en månad sen, vilket ju både är surt (för mig) men ändå en schysst deal på något som kostar strax över 2000kr. Rent generellt kan jag tänka mig att man inte prissänker sådant som är i ropet just nu särskilt mycket, t.ex saker för stundande isfike osv. Även om jag ser att det finns massor med sådant på rea också.

    Måste ju vara bättre att sälja ut saker till ett billigare pris än att det ska ligga och ta upp utrymme och att man sedan har tur och kanske säljer en i månaden i flera år framöver innan det tar slut, även om det då blir till en viss del förlustpris.

    Vissa handlare verkar dock bara skriva att det är black friday-deals och sen inte ändra reapriser som varit sedan flera månader tillbaka, ganska lätt att se utan att titta på prisjakt osv för oss som spanar efter fiskegrejer dagligen.

    Jag är själv ute efter en sån bra men så billig isborr som möjligt (120-130mm), tar gärna emot rekommendationer.
    Ser att Olssons fiske har en Viking 130mm för 349 spänn, har aldrig prövat dom och misstänker att det inte är någon superkvalité men så länge det går att borra med så är jag nöjd.
    Senast ändrad av BrainDisorder; 2019-11-28, 21:45.
    2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2019
    2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2020
    2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2021
    8:e plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2022
    2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2023

    Kommentera


    • #12
      Westin Wintersuit köpte jag för ca 2 år sen. Gav då 2395:- så har ju inte varit någon rejäl prisdump på den.
      Jag klagar inte då det är ett av mina bättre köp när det gäller kläder, dock aningen för stor för mig nu när man tappat 15-20kg i vikt

      Men ibland är det skönt med lite större kläder
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

      Kommentera


      • #13
        Black Friday år är en besvikelse. Jag har gått igenom alla erbjudande och den enda leverantören som har bra priser, är Fiske.se.
        Sämst är nog Söder sportfiske. Jag gjorde en varukorg på ca 5000kr dagen innan och med alla " superdeals" sparade jag ca 300kr.
        Trött på varor som rabatteras från ett ordinarie pris, som aldrig har används och på varor som säljs som nyheter och reas ut.

        Kommentera


        • #14
          Fiske.se och stockholmsfiske.se vart det prylar ifrån. Najs på stockholmsfiske är att det är 25% på redan nedsatta prylar. Köpte ett spö redan nedsatt från 1995kr till 999kr och sen 25% på det. Har även redan fått mail om att sakerna är packade och klara att skickas. Stor tumme upp.

          Kommentera


          • #15
            Framförallt så verkar ju allas "Black Friday" erbjudanden vara exakt samma saker som dom bef rea/utförsäljnings korgarna som redan funnits i x antal veckor

            Och att Söders ska behöva ha stängt i 4 dagar för att hantera alla köp som görs?!
            Senast ändrad av AKEN79; 2019-11-29, 14:00.

            Kommentera


            • #16
              Ursprungligen postat av shove82 Visa inlägg
              Fiske.se och stockholmsfiske.se vart det prylar ifrån. Najs på stockholmsfiske är att det är 25% på redan nedsatta prylar. Köpte ett spö redan nedsatt från 1995kr till 999kr och sen 25% på det. Har även redan fått mail om att sakerna är packade och klara att skickas. Stor tumme upp.
              Liknande för mig. StockholmsFiske hade bra priser!
              Illex var nedsatt, sen 25% på det
              Ingen fisk är chans för fisk.
              https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

              Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
              https://www.youtube.com/user/jurgenjons

              Kommentera


              • #17
                Har ingen koll på årets BF men förra året hade ju skittfiske.se några riktigt bra erbjudanden. Kanske kan vara värt att kolla upp för er som söker bra deals.

                Kommentera


                • #18
                  Tyckte att jag såg några guldkorn även på Sporting, men jag behöver nog inget annat än beteslås och en stinger i år.

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av Kulfisk Visa inlägg
                    Tyckte att jag såg några guldkorn även på Sporting, men jag behöver nog inget annat än beteslås och en stinger i år.
                    Kollade där men hittade inget skoj alls.
                    Ingen fisk är chans för fisk.
                    https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

                    Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
                    https://www.youtube.com/user/jurgenjons

                    Kommentera


                    • #20
                      Ursprungligen postat av shove82 Visa inlägg
                      Fiske.se och stockholmsfiske.se vart det prylar ifrån. Najs på stockholmsfiske är att det är 25% på redan nedsatta prylar. Köpte ett spö redan nedsatt från 1995kr till 999kr och sen 25% på det. Har även redan fått mail om att sakerna är packade och klara att skickas. Stor tumme upp.
                      Blev också på de två sajterna, jävligt mycket ej i lager på fiske.se, färger å sånt... lite frustrerande att lagersaldo inte visas direkt.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 587 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 613 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 467 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 337 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 577 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X