Fiskesnack.com "ta er en funderare" - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack.com "ta er en funderare"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #71
    WOW, nu kom problemet tillbaka. Jag blev skickad till en annan skum sida :-( måste ge en stående ovation..... bra jobbat hahahaha
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #72
      Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
      WOW, nu kom problemet tillbaka. Jag blev skickad till en annan skum sida :-( måste ge en stående ovation..... bra jobbat hahahaha
      Det kom inte tillbak, det har aldrig varit borta. Dom har hittat den skadliga koden men inte gjort nåt åt det. Dom tittar på det.

      Få se hur det går med raderingen av mitt konto, var väl en 2-3 dagar sen jag skickade den begäran.

      Kommentera


      • #73
        Ursprungligen postat av Grejo Visa inlägg

        Det kom inte tillbak, det har aldrig varit borta. Dom har hittat den skadliga koden men inte gjort nåt åt det. Dom tittar på det.

        Få se hur det går med raderingen av mitt konto, var väl en 2-3 dagar sen jag skickade den begäran.
        Viljan finns inte då dom inte har en Kamera och kan synas med "kändisar" tyvärr.... Skumt att Alla dessa kändisar försvunnit härifrån, Personligen har jag bara sett Buster ( eloge till dig ) här inne den sista tiden :-(
        Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
        Flugfiske är en Livs-stil
        2016 har jag blivit Multifrälst

        Kommentera


        • #74
          Det är trist att se hur illa Sportfiskarna sköter Fiskesnack. Ännu tråkigare att se hur de inte bryr sig över huvud taget när forumet uppenbarligen har blivit hackat och de svarar heller inte på e-post när det gäller frågor om detta. De kanske börjar bry sig när man anmäler intrånget till Datainspektionen?

          Jag såg även att en administratör skrev att de ska utreda en migrering till en mer tillförlitlig forumprogramvara och att det kan kosta 200k kr. Jag kan redan nu säga att det är bortkastade pengar. Problemet är inte forumprogramvaran, utan att ni inte har vidtagit åtgärder för att göra det så säkert som möjligt. Är ni lika passiva med en ny forumprogramvara så kommer samma problem inträffa där så småningom.

          Kommentera


          • #75
            Någonstans i allt detta skit så förstår inte jag varför inte Annonsörerna säger något ? Dom betalar dock en slant för sina Annonser här ! Där är ju ett extra tryck på Sportfiskarna om Dom oxå skulle börja säga ifrån. Personligen skulle jag Aldrig lägga mina annonser på en så illa skött sida !? Jag hoppas dom vaknar och säger ifrån. Ett sånt stort företag som Söders borde ha lite och säga till om här och även dom andra som sponsrar sidan.
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

            Kommentera


            • #76
              Vad är problemet egentligen?Ja, upplevelsen har blivit sämre över tid, men det är fortfarande ett kostnadsfritt forum. Jag har då aldrig betalat något för att få tillgång till FS. Vill Sportfiskarna inte prioritera FS är det väl deras val (ja, jag är medlem där). Det är mycket krav på leverans, men utan insats i den här debatten. Passar det inte så logga ur och sök något annat. För mig fungerar det tillräckligt bra, håller helt med Niklar.

              Kommentera


              • #77
                Ursprungligen postat av Grejo Visa inlägg

                Jag tror att i stort sett alla forummedlemmar var positiva till sportfiskarnas intåg 2015. Nu med facit i hand är det en annan femma.
                NEJ SÅ VAR DET ABSOLUT INTE. Om du med " i stort sett alla" menar Den stora massan av döda fiskar som flöt med strömmen så har du rätt.
                Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

                Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

                Kommentera


                • #78
                  Vem som äger forumet är mig fullständigt egalt, jag vill tjata lite om fiske och fiskeprylar och det funkar alldeles förträffligt och det har det gjort sedan 2004 när jag signade upp mig. Tydligen är det problem för vissa användare av mobilsajten, prova använda webben istället kanske? Graden av gnäll på forumet och/eller Sportfiskarna gör att ett gnällfilter står högre på min önskelista än proprietära sökfunktioner (använder Google) och fotoalbum (inget behov av det).

                  Kommentera


                  • #79
                    Jag tycker också att det fungerar bra! Fotoalbum finns det bättre ställen för och sökfunktionen via Google går an. En massa gnäll är det dock, så ett gnällfilter skulle sitta bra.

                    Kommentera


                    • #80
                      Har för mig att vi hade några trådar som alltid låg överst för länge sen. Vet att andra forum som kör vBulletin har haft det.
                      Det vore i alla fall bra att ha en tråd med tips och tricks som är lättåtkomlig


                      Här kommer det ett tips från mig

                      Sökning via Google

                      1. Välj "Advanced search" under settings
                      2.

                      Click image for larger version

Name:	fiskesnack.JPG
Views:	172
Size:	89,3 KB
ID:	2559345
                      Bifogade filer

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 563 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 334 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 454 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 318 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 557 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X