jaha då har jag gjort det igen ,förstört en fiske helg
har inte blivigt så många fiske dagar i år
har råkat ut för diverse missöden ,julafton däckexplosion på trailern utanför borås missade jul middagen fick ta bärgare istället
bromsarna på på trailern har gått sönder 3 ggr på två månader åtgärdat
två fiske turer inställda pågrund av fastfruset gas handtag, monterat nytt nu
nu har allt varit tip top ett bra tag men pga andra omständigheter har jag ej kunnat åka ut något förutom en tur förra helgen med en kompis båt
och tro på fan när vädret ser ut att bli bra och hela helgen plus måndag tisdag var avsatt till fiske så får jag en metall flisa från en spik i ögat som inte ville komma ut så det blev en tur till ögon speciallisten istället
dom fick inte heller ut den utan var tvungna att BORRA ut flisan
så nu sitter jag här med ett stor jävla hål i ögat som gör groteskt ont
tur i oturen så får jag behålla synen och det är jag glad för
hur bryter jag denna oturstrend woodo amuletter kanske man borde offra en get till fiske gudarna?
har inte blivigt så många fiske dagar i år
har råkat ut för diverse missöden ,julafton däckexplosion på trailern utanför borås missade jul middagen fick ta bärgare istället
bromsarna på på trailern har gått sönder 3 ggr på två månader åtgärdat
två fiske turer inställda pågrund av fastfruset gas handtag, monterat nytt nu
nu har allt varit tip top ett bra tag men pga andra omständigheter har jag ej kunnat åka ut något förutom en tur förra helgen med en kompis båt
och tro på fan när vädret ser ut att bli bra och hela helgen plus måndag tisdag var avsatt till fiske så får jag en metall flisa från en spik i ögat som inte ville komma ut så det blev en tur till ögon speciallisten istället
dom fick inte heller ut den utan var tvungna att BORRA ut flisan
så nu sitter jag här med ett stor jävla hål i ögat som gör groteskt ont
tur i oturen så får jag behålla synen och det är jag glad för
hur bryter jag denna oturstrend woodo amuletter kanske man borde offra en get till fiske gudarna?

Kommentera