Allt Om Fiske. Nytt Projekt. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Allt Om Fiske. Nytt Projekt.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Allt Om Fiske. Nytt Projekt.

Hej alla glada fiskarvänner. Vi är några digra fiskare som dragit igång ett projekt utan några egentliga kommersiella ambitioner dock väldigt ambitiöst iövrigt.

http://Fiske.wordpress.com är addressen. Tanken är att agera Aggregator för utländska nyhetssajter men även skriva eget materiell.

Skulle vara roligt med lite kritik i all välmening.
    Tack.

PS: Ska bli roligt att hänga med er
    PS2: Bloggen uppdateras från och med imorgon flera ggr / dag. RSS-bokmärk gärna.

ingen som kan ge lite hård kritik på innehållet?

Kommentera

jaa... nej... äh jag vet inte.. känns lite stelt, säger mig inget.. produkt-tips finns det väl redan så det räcker, och oftast känns det som illa dold reklam.. forskningsnyheter intresserar mig inte nämnvärt.. och ta nyheter från aftonbladet... jag föraktar aftonbladet och sånt trams.. men det är bara jag, och alla är vi olika...
      If I should fall from grace with god...

Nordeuropas mest frustrerade metare!

Kommentera

Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inlägg
        jaa... nej... äh jag vet inte.. känns lite stelt, säger mig inget.. produkt-tips finns det väl redan så det räcker, och oftast känns det som illa dold reklam.. forskningsnyheter intresserar mig inte nämnvärt.. och ta nyheter från aftonbladet... jag föraktar aftonbladet och sånt trams.. men det är bara jag, och alla är vi olika...
        Hahaha!!! Det är inte bara du som föraktar Aftonbladet - Jag med, rent skräp!!!
        Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inlägg
          Hej Glenn! Kul att du skriver av dig lite! Det är synd om innehållet känns stelt... Man kanske får skruva lös tumskruvarna litegrann. Tack.

Sedan undrar jag är idén om att täcka dagspressarnas skrivande om fiske och fisk en dålig ide verkligen? Eller är det Aftonbladet som får dig att koka? Vi har tex nyheter från Sr och Nya Halland också... för att man snabbt och enkelt ska kunna läsa artiklar som man vill... därav ett kort citat så att man vet vad det handlar om.

Synd att produkttipsen känns som illa dold reklam... jag vill klargör att vi inte får några intäckter av att rekommendera dessa produkter vi själv testkört.

Ha det bra!

Kommentera

Någon annan som har lite hård kritik att dela ut?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 446 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art